۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰
کد خبر: ۵۳۶۲۲۱
حجت الاسلام فلاحی:

تفکر شیعه انقلابی منطقه خاورمیانه را از شر داعش نجات داد

روحانی مدافع حرم گفت: هر جا دشمن عقب رانده شده است پای یک فرمانده ایرانی وجود دارد، آنچه مقابل تجهیزات نظامی ایستاده، تفکر شیعه انقلابی است.
احمد حسین فلاحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی استاد حوزه علمیه همدان عصر امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) بیان داشت: دشمنان و وهابیت روی نیرو های خود کار عقیدتی می کند به گونه ای که یک سرباز داعشی یک ماه بالای درخت پست می دهد.

وی تصریح کرد: در سوریه نیروهای داعشی با سه هزار نیرو سی هزار نیرو تربیت کرده اند، روحانیان باید مواظب ترویج فرقه های انحرافی در کشور باشند، کسانی که به مجلس حمله کردند در داخل کشور تربیت شده بودند.
استاد حوزه علمیه همدان خاطرنشان کرد: یکی از مسایل مهم در کشور، برچیدن تفکر های انحرافی و فرقه های ضاله است، مبلغان امروز باید در داخل کشور به فکر تبلیغ باشند.

وی در ادامه افزود: البته امروز به طلاب و مبلغانی که دارای شرایط تبلیغی در  کشور سوریه هستند نیز نیاز است، رهبر معظم انقلاب به سپاه پاسداران دستور داده که در کنار عملیات نظامی به فعالیت های فرهنگی بپردازند.

حجت الاسلام فلاحی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ایران، اولویت اول تبلیغی برای مبلغان به شمار می رود، مبلغان باید جلوی انحراف هایی همچون جشن هالوین، جشن کورش و تهاجم فرهنگی بایستند، نباید تفکر غرب گرایانه چشم جوانان را به حقایق ببندد.

وی در ادامه افزود: دنیا تشنه معارف الهی و اسلام شیعی است، مردم جهان به خوبی با تفکرهای غلط  تکفیری ها و سعودی ها آشنا شده اند، حوزه های علمیه باید با ایستادگی در مقابل تهاجم فرهنگی انقلاب اسلامی و اسلام ناب شیعی را صادر کنند.

این روحانی مدافع حرم گفت: هر جا که دشمن عقب رانده شده است پای یک فرمانده ایرانی وجود دارد، آنچه که مقابل تجهیزات نظامی ایستاده، تفکر شیعه انقلابی است.

وی در پایان گفت: شهید همدانی فعالیت های فراوانی در جبهه مقاومت داشت، او در کنار عرصه میدانی نبرد حق علیه باطل، مسائل فرهنگی را در سوریه ساماندهی کرده بود، در حال حاضر نیز طرح های شهید همدانی در حال اجرا شدن است./979/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات