۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۴
کد خبر: ۵۳۶۲۳۶
معاون فرهنگی مدرسه علمیه خواهران الشتر:

فعالیت طلاب خواهر در تحکیم بنیان خانواده ها مؤثر است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر از فعالیت طلاب این مدرسه در مناطق روستایی خبر داد و گفت: فعالیت خواهران طلبه بین بانوان و دختران در تحکیم باورهای دینی و تقویت بنیان خانواده ها مؤثر است.
طلاب خواهر

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: طلاب مدرسه علمیه خواهران این شهرستان در عرصه های تبلیغی بین بانوان فعالیت تبلیغی منسجمی دارند.

وی اظهار داشت: طلاب مدرسه علمیه خواهران الشتر با حضور در مساجد، مدارس و محافل خانگی فعالیت تبلیغی مؤثری برای تقویت بخشیدن به باورهای دینی بانوان و تحکیم کانون خانواده دارند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر ادامه داد: با تحکیم کانون خانواده، ارتقای اخلاق و معنویت در خانواده ها و جامعه می توان کانون خانواده را در برابر هجمه های فرهنگی مصون ساخت.

شاهوردی آموزش تصحیح قرائت اذکار نماز، بیان احکام و مسائل شرعی، راهکارهای تحکیم مبانی خانواده، اخلاق در خانواده و رعایت حقوق همسایه از دیگر محورهای فعالیت تبلیغی مبلغان عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در پایگاه های بسیج خاطرنشان کرد: طلاب در طول هفته با حضور در پایگاه های بسیج به انجام فعالیت های تبلیغی برای بصیرت بخشی در برابر توطئه های دشمنان اقدام می کنند.

شاهوردی یادآور شد: فعالیت خواهران طلبه امری مهم برای ارتقای دانش دینی، دشمن ستیزی و استکبارستیزی مخاطبان بوده و با روشنگری زمینه وحدت و انسجام را فراهم کرد تا بتوانند در عرصه جنگ نرم نقش آفرین بوده و دسیسه های دشمن را خنثی سازند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر اظهار داشت: فعالیت خواهران مبلغ در جمع بانوان خنثی کننده توطئه های فرهنگی دشمن در عرصه جنگ نرم بوده که فروپاشی این نهاد مقدس را هدف قرار داده است./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات