۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
کد خبر: ۵۳۶۲۵۵
آیت الله علم الهدی:

آمریکا جلودار جبهه استکبار در جهان است

نماینده ولی فقیه در خراسان گفت: در جبهه استکبار علیه اسلام آمریکا جلودار تمام کشورها است؛ اما اروپایی ها، چینی ها و روس ها هم در این جریان حضور دارند.
آیت الله علم الهدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی پنج شنبه در دیدار طلاب اهل سنت جدیدالورود سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه استان خراسان رضوی که در محل دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به عضوگیری دشمن از بین مسلمانان در برابر جبهه حق و اسلام، اظهار کرد: امروز استکبار با تمام توان و امکانات خود به جنگ اسلام آمده و برای از بین بردن دین خدا و سیره پیامبر اکرم(ص) از هیچ اقدامی فروگذار نخواهد کرد.

دشمنان برای جذب نیرو به سراغ خود مسلمانان آمده اند

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: دشمن از وضعیت جنگ سخت به سراغ جنگ نرم رفته به طوری که برای جذب نیرو به سراغ مسلمانان آمده تا بتواند از داخل خود اسلام به دین و سنت پیامبر اکرم(ص) ضربه بزند و آن را از بین ببرد.

امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به شکل گیری محور مقاومت در منطقه گفت: امروز تنها جبهه ای که در مقابل استکبار تشکیل شده جبهه مقاومت است و در خط مقدم این جبهه جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته است.

محور مقاومت در خط مقدم جبهه استکبار است

آیت الله علم الهدی تصریح کرد: در خاکریز اول جبهه اسلام در مقابل استکبار محور مقاومت است و در طرف مقابل این جبهه محور اسرائیلی و صهیونیستی قرار دارد.

وی با اشاره به نقش جوانان و‌نوجوانان اهل سنت طلبه در مقابل جبهه استکبار افزود: امروز شما به عنوان طلبه سرباز پیامبر اکرم(ص) در جامعه هستید و باید تصمیم بگیرید در مقابل جبهه استکبار از تمام امکانات و روش های تبلیغی استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: کسانی که امروز کلمه «لااله الاالله» و پیامبر اسلام(ص) را قبول دارند، هیچ گاه دشمن برادران دینی خود نیستند چراکه هر دوی آنها اسلام و سنت پیامبر اکرم(ص) را قبول دارند.

دشمن به دنبال نشان دادن چهره ای جنگ طلب از اسلام است

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: افرادی که حاضر می شوند تحت عنوان اسلام، برادر دینی خود را سَر ببُرند و بدترین جنایت ها را علیه مسلمانان انجام  دهند، سرباز و انتخاب شده دشمن پیامبر(ص) هستند که از درون اسلام جذب استکبار شده اند.

وی تصریح کرد: دشمن با نیرو گیری از بین مسلمانان و نشان دادن رفتار وحشیانه آنان می خواهد به دنیا چهره ای خون ریز و جنگ طلب از اسلام را نشان دهد.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: امروز توطئه های دشمن در بین مسلمانان به صورت جنگ نرم است و شما طلبه ها به عنوان افرادی که راه نوکری و خدمتگزاری پیامبر اکرم را در پیش گرفته اید باید بعنوان سرباز در این راه قدم بردارید.

آمریکا جلودار جبهه استکبار در جهان است

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی به هدف دشمن برای نابودی اسلام اشاره کرد و گفت: امروز دشمن به پیامبر اکرم(ص) و اسلام حمله کرده است و ما باید دشمن  شناس باشیم و همواره عوامل و راه های نفوذ دشمن را شناسایی کرده و در صدد مبارزه با آنان برآییم.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود: در جبهه استکبار علیه اسلام آمریکا جلودار تمام کشورها است اما اروپایی ها، چینی ها و روس ها هم در این جریان حضور دارند.آنان دست به دست هم دادند تا دینی به نام اسلام در جهان وجود نداشته باشد؛ به طوری که وقتی علیه پیامبر اسلام(ص) کاریکاتور می کشند تمام این کشورها آن را تأیید می کنند./820/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات