۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
کد خبر: ۵۳۶۲۹۲
نمایشگاه مطبوعات:

رسانه های انقلابی در قبال اربعین حسینی مسؤولند

حجت الاسلام سبحانی نیا تقویت مبانی دینی را یکی از شاخصه های تکلیف دینی رسانه ها در جریان اربعین توصیف کرد و گفت: باید رسانه های دینی به این حرکت معنوی با تکیه بر مبانی ثقلین غنا ببخشند.
خدمت رسانی موکب های ایرانی به زائران اربعین حسینی در کاظمین مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در آخرین روز بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات به تحلیل نقش رسانه های حوزوی و انقلابی در توسعه و مدیریت جریان عظیم خیزش مردمی در ایام زیارت اربعین حسینی پرداخت و اظهار داشت: باید توجه داشت که اربعین حسینی از ظرفیت های عظیمی برخوردار است که باید از این ظرفیت ها بهره برداری لازم صورت پذیرد.

نماینده سابق نیشابور مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که اربعین حسینی مانور بزرگ اسلام حقیقی در جهان بشری است، عنوان کرد: مشارکت گسترده مردم از ادیان و مذاهب گوناگون از 80 کشور دنیا ابعاد جهانی اربعین را اثبات می کند.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که از این ظرفیت عظیم باید در اعلان پیام عاشورا به جهان استفاده شود، گفت: تکلیف شرعی و حقوقی رسانه های انقلابی در پوشش و ترویج این سبک عاشورایی از الگوی معیار آزادی خواهی خلاصه شده است.

وی تقویت مبانی دینی را یکی از شاخصه های تکلیف دینی رسانه ها در جریان اربعین توصیف کرد و ابراز داشت: باید رسانه های دینی به این حرکت معنوی با تکیه بر مبانی ثقلین غنا ببخشند./837/پ۲۰۱/ج

ارسال نظرات