۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۵۳۶۳۶۵
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

ایران اسلامی محور قدرت و مقاومت در منطقه است

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان محور قدرت و مقاومت در منطقه خاورمیانه شناخته شده و همه قدرت و تأثیر کشور ما را باور دارند.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به سفر اخیر رؤسای جمهور روسیه و آذربایجان به ایران، اظهار کرد: اکنون در منطقه خاورمیانه حرکت‌های خوبی در حال روی دادن بوده و این حرکت‌ها همچنان تداوم دارد.

وی افزود: امروز در عراق، سوریه، بحرین، یمن، روسیه و ترکیه از ایران اسلامی با قدرت و عزت یاد می‌شود و همه اذعان دارند که برای برقراری امنیت در منطقه باید ایران اسلامی در وسط میدان حضور داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه اکنون ایران اسلامی به عنوان محور قدرت و مقاومت در منطقه شناخته شده و همه قدرت کشور ما را باور کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برخلاف آنچه دشمنان ایران اسلامی ما را محور شرارت می‌خواندند امروز می‌بینیم که همگان به نقش محوری ایران در امنیت منطقه اذعان دارند؛ ازجمله اینکه روسیه و آذربایجان اکنون جایگاه ایران را درک کرده‌اند.

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی با یادآوری فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با رؤسای جمهور روسیه و آذربایجان، اظهار کرد: همان‌گونه که رهبری هم تأکید کردند ایران اسلامی می‌تواند با همکاری این دو کشور کارهای بزرگی را انجام داده و مانع از دست‌درازی‌های بیگانگان شود.

ملت ایران در 13 آبان پاسخ یاوه‌گویی‌های ترامپ را می‌دهد

خطیب نماز جمعه بجنورد در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان، افزود: در این روز مردم ایران پرشورتر از سال‌های گذشته در وسط میدان حضور یافته و پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های سران استکبار به‌ویژه ترامپ می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی از مردم ولایی و انقلابی خراسان شمالی دعوت کرد تا با حضور گسترده‌تر و پرشور و شعورتر در مراسم راهپیمایی و تظاهرات یوم‌الله 13 آبان بار دیگر با فریاد رسا اعلام کنند که هیچ‌گاه به آمریکا اعتماد نکرده و نمی‌کنند.

اربعین و عاشورا رمز ماندگاری اسلام ناب است

رییس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی، اظهار کرد: عزیمت میلیون‌ها ایرانی به کربلای معلی و شرکت در راهپیمایی 20 میلیونی اربعین حسینی دارای برکات فراوان معنوی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی است.

وی با بیان اینکه اربعین و عاشورا رمز بقا و ماندگاری اسلام ناب محمدی است، خاطرنشان کرد: امروز همه وظیفه داریم پیام شهدای کربلا و شهدای انقلاب و دفاع مقدس را به نسل‌های جدید و آینده برسانیم./9314/پ201/ب2

ارسال نظرات