۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۵۳۶۴۰۹
حجت الاسلام علی عسکری:

آیت الله هاشمی شاهرودی بهترین گزینه برای ریاست مجمع تشخیص بود

نماینده اسبق مجلس گفت: بهترین و نزدیک ترین گزینه به رهبر معظم انقلاب آیت الله هاشمی شاهرودی هستند که می توانند برنامه های خوبی را در مجمع تشخیص مصلت نظام اجرایی کنند.
علی عسکری

حجت الاسلام تیمور علی عسکری مشاور مرحوم آیت الله هاشمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، نظر خود را درباره انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی به ریاست بر مجمع تشخیص مصلت نظام اعلام کرد.

وی افزود: بهترین و نزدیک ترین گزینه به رهبر معظم انقلاب آیت الله هاشمی شاهرودی هستند که می توانند برنامه های خوبی را در مجمع تشخیص مصلت نظام اجرایی کنند.

مشاور مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به توانایی های مدیریتی و فقهی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، اظهار داشت: آیت الله هاشمی شاهرودی از فحول علما و از مراجع هستند که توانمندی فکری بسیاری دارند که نمی تواند مورد انکار دیگران باشد.

وی ادامه داد: مجمع تشخیص مصلحت نظام اتاق فکر جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود و مسائل بیشتر فکری و نرم افزاری است، یعنی باید در حل معضلات نظام مطالعه داشته باشند و در آن زمینه راه حل ارائه دهند.

حجت الاسلام علی عسکری ابراز داشت: مطالعه و بررسی برای سیاست های کلی نظام از دیگر فعالیت های مجمع تشخیص است، همچنین مباحثی که مربوط به اختلاف مجلس و شورای نگهبان می شود باید در مجمع تشخیص مورد بررسی واقع شود.

وی عنوان کرد: انتخاب جایگزین برای آیت الله هاشمی رفسنجانی چه بسا برای رهبر انقلاب سخت بود که به تأخیر افتاد اما در عین حال آیت الله هاشمی شاهرودی بهترین گزینه برای ریاست مجمع هستند./۱۳۲۳/۳۰۲/ح

ارسال نظرات