۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۳۶۴۱۷

روایت قاضی زاده هاشمی از تصویب ۲۰ دقیقه ای برجام در مجلس

عضو هیأت ریسه مجلس با اشاره به چگونگی تصویب برجام در ۲۰ دقیقه، گفت: قبل از تصویب برای این مسأله تصمیم سازی شده بود.
قاضی زاده هاشمی

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به چگونگی تصویب برجام در 20 دقیقه، گفت: قبل از تصویب برای این مسأله تصمیم سازی شده بود و این که چه شد را باید از رییس مجلس پرسید.

وی افزود: قبل از تصویب تصمیم سازی شده بود و مشخص بود که محل اختلاف در کجا است و در چه مسأله ای اختلاف وجود ندارد که تقریبا بدنه مجلس هم این موضوع را متوجه شده بود، به نظر بنده اگر مجلس می خواست رأی ندهد همان 20 دقیقه برای رأی ندادن هم کافی بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس درباره در راه بودن برجام های دیگر، اظهار داشت: نظام به صورت قوی برجام های دیگر را رد کرده است در ضمن همین برجامی که وجود دارد هنوز به نتیجه ای نرسیده است، آقای روحانی چند روز پیش در مجلس اعلام کرد مگر دیوانه هستیم که دوباره با آمریکا مذاکره کنیم.

وی ادامه داد: امروز حتی کسانی که داعیه دار مذاکرات دیگر بودند فعلا از حرف خود پشیمان شده اند و حتی از آنچه که انجام شده پشیمانی وجود دارد که برسد به این که برنامه جدیدی بخواهد پیگیری شود.

قاضی زاده هاشمی با تأکید بر این که ملت باید هوشیار باشند، ابراز داشت: دولت و مجلس از سوی مردم انتخاب می شوند، از این رو باید دقت کنند تا کسانی انتخاب شوند که منافع ملی را مورد توجه قرار دهند و از آن ها حراست کنند./1323/۳۰۲/ح

ارسال نظرات