۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۵۳۶۴۱۹
نمایشگاه مطبوعات؛

شیعه انگلیسی به دنبال انتقام گیری از روحانیت انقلابی

استاد حوزه و دانشگاه گفت: جریان شیعه انگلیسی به دنبال انتقام گیری از روحانیت انقلابی است و برخی جریانات سیاسی داخلی نیز بی میل نیستند که افراد را مورد هجمه قرار دهند.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا درهفتمین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدعباس موسوی مطلق در حاشیه بازدید از غرفه خبرگزاری رسا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها در گفت‌و‌گو با خبرنگار این خبرگزاری در پاسخ به حواشی چند وقت اخیر پیرامون اظهاراتش عنوان کرد: در چند وقت اخیر برخی افراد با تقطیع سخنان بنده تلاش کردند که به تسویه حساب سیاسی و انتقام گیری بپردازند.

وی افزود: این بحث های مطرح شده در واقع پیرامون مباحث علمی در حوزه معرفت دینی است که وارد کردن آن به سطح عمومی جامعه خلاف تقوا است.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: این مباحثات علمی از ابتدا تاکنون وجود داشته و قرن ها این اختلافات بین فقها، فلاسفه، صاحب نظران علوم اسلامی، کلامیون، عرفا و در میان گروه های مختلف بحث های متفاوتی وجود داشته و دارد اما اینکه این بحث ها را دستمایه تسویه حساب سیاسی قرار دهند، بی تقوایی است.

حجت الاسلام موسوی مطلق ادامه داد: ما نمونه داریم که برخی عبارات را خدمت یک مرجع فرستادیم که ایشان فرموده اند از اصول صحیحه و مسلمه شیعه است و مرجع دیگری نوشته که این ها انحراف و خارج از دستوراتی که از معصومین به ما رسیده و دقیقاً عکس هم صحبت کرده اند.

وی انتقام گیری جریان شیعه انگلیسی را عامل اصلی این حواشی دانست و خاطرنشان کرد: اصل این موضوع از موضع گیری گذشته ما  پیرامون تشیع انگلیسی است و موضعی که علیه شبکه اهل بیت و اللهیاری داشتیم آغاز شده است.

استاد حوزه علمیه تأکید کرد: علاوه بر آن، برخی جریانات سیاسی داخلی نیز بی میل نیستند که افراد را مورد هجمه قرار دهند و هدفشان هجمه به نیروهای انقلابی است و هم اکنون نوبت به بنده رسیده است.

حجت الاسلام موسوی مطلق در پایان خاطرنشان کرد: بنده به صراحت اعلام کردم که انقلابی هستم و با برخی جریانات داخلی هم هیچگاه سر سازش و تسلیم نداشتم و به همین سبب نیز آنها هم ما را بی نصیب و بهره نگذاشته اند./872/پ۲۰۱/ی

ارسال نظرات