۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۳۶۴۷۳
در مراسم یوم الله ۱۳ آبان؛

دانش آموزان نسل چهارم انقلاب در بوشهر فریاد مرگ بر آمریکا سر دادند

مراسم سالروز ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوشهر با حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه دانش آموزان در میدان رئیسعلی دلواری و در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس در حالی برگزار شد که جمعیت کثیری از مردم استعمارستیز بوشهر با حضور گسترده در این مراسم ملی، فریاد «مرگ بر آمریکا» را کوبنده سر دادند.
۱۳ آبان در بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر فجایع بزرگ انسانی در منطقه و لگدمال شدن حقوق بشر زیر چکمه های نفتی آمریکا، کشتار بی رحمانه مردم بلاد اسلامی به ویژه مردم مظلوم یمن و سوریه به دست شجره خبیثه ملعونه آل سعود و گروه های تکفیری که از شیطان بزرگ خط و از دولت های مرتجع عربی تغذیه می شوند، سخنرانی گستاخانه ترامپ در سازمان ملل و همچنین حوادث و اتفاقاتی که پس از برجام و مذاکرات هسته ای در کشور رخ داد، جوانان نسل چهارم انقلاب از دانش آموزان و دانشجویان گرفته تا طلاب را بر این واداشت تا در کنار روحانیون، مردم و نیروهای نظامی از خانه های خود بیرون آیند و در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام و در یوم الله 13 آبان از ته دل شعار مرگ بر آمریکا را فریاد زنند.

مراسم سالروز ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در بوشهر صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و به ویژه دانش آموزان در میدان رئیسعلی دلواری و در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس در حالی برگزار شد که جمعیت کثیری از ملت استعمارستیز بوشهر با حضور گسترده در این مراسم ملی، فریاد «مرگ بر آمریکا» را کوبنده سر دادند.

دانش آموزان انقلابی بوشهر با در دست داشتن پوسترهای با مضمون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «13 آبان، سیلی جوانان ایرانی به آمریکا بود»، «دانش آموزان نسل چهارم همچون شهید فهمیده عاشق مبارزه با صهیونیست است» و «ما دانش آموزان آمريكا را زير پا مي گذاريم» خشم و نفرت خود را از شیطان بزرگ نشان دادند.

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران در این مراسم حضور داشت.

در این مراسم همچنین پرچم آمریکا در میان خشم دانش آموزان و در کنار ساحل نیلگون خلیج فارس به آتش کشیده شد. همچیین در پایان این مراسم قطعنامه ای در محکومیت شرارت های آمریکا قرائت شد./۸۳۳/پ۲۰۴/ب۲

 

ارسال نظرات