۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۳۶۵۱۳
استاد درس خارج حوزه علمیه آخوند همدان:

سیزدهم آبان ماه سبب تداوم انقلاب شد

حجت الاسلام و المسلمین محمدی قایینی گفت: سیزدهم آبان ماه پنجاه و هشت به ما یاد داد که اگر می خواهیم به دشمن حمله کنیم قلب آن را هدف بگیریم؛ چرا که زودتر از بین خواهد رفت لذا کمتر فرصت کینه توزی و مقابله با ما را خواهد داشت.
IMG۱۷۰۱۲۷۴۲.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام و المسلمین محمد محمدی قایینی استاد درس خارج حوزه علمیه آخوند همدان در مراسم راهپیمایی سیزده آبان با اشاره به سال روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ابراز داشت: امروز که به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب دوم نام گرفت سبب تداوم انقلاب اسلامی شد.

وی افزود: سیزدهم آبان ماه یاد آورنده سه مساله است، یکی تبعید امام راحل در سال چهل و سه از سوی رژیم پهلوی و دیگر سیزده آبان پنجاه و هفت که حمله ارتش شاهنشاهی به مراکز آموزشی و در آخر هم سیزده مرداد پنجاه و هشت که تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر امام خمینی(ره) انقلاب دوم نام گرفت.

استاد درس خارج حوزه علمیه آخوند همدان اظهار داشت: آمریکا با شیطنت های خود سفارتش را در ایران تبدیل به یک لانه جاسوسی کرده تا همواره بتواند برنامه های جمهوری اسلامی ایران را رصد کرده تا آن را تضعیف و در مسیر نابودی قرار دهد.

وی تصریح کرد: سیزدهم آبان ماه پنجاه و هشت به ما یاد داد که اگر می خواهیم به دشمن حمله کنیم قلب آن را هدف بگیریم چرا که زود تر از بین خواهد رفت چون کمتر فرصت کینه توزی و مقابله با ما را پیدا خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قایینی بیان داشت: سیزدهم آبان باعث تداوم انقلاب شد چرا که در آن برهه نیرو های داخلی هنوز انسجام کافی را نداشته و مشغول کادر سازی بودند که آمریکا از لانه جاسوسی خود برنامه های آن ها را رصد می کرد.

وی ابراز داشت: ما همواره باید زحماتی را که در جهت تشکیل این انقلاب کشیده شده را مرور کرده و با انتقال آن ها به نسل آینده پاسدار خوبی برای این ارزش های ناب باشیم تا که این انقلاب برای همیشه تداوم داشته باشد.

استاد درس خارج حوزه علمیه آخوند همدان خاطر نشان کرد: مسؤولان همواره باید نگاه به داخل داشته و هیچ گاه فریب حیله های دشمن را نخورند چرا که دشمن همواره به نابودی ارزش های اسلام و انقلاب فکر می کند.

وی در پایان افزود: ما با اتکا بر خدا، ایمان و جدیت در کار باید سدی در مقابل دشمنان خود ساخته تا هیچ راهی برای نفوذ آن نداشته باشند و در راهی قدم گذاشته که دنیا را محتاج خود کرده نه ما محتاج دنیا باشیم./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات