۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۵۳۶۵۲۸
وزیر اطلاعات:

دغدغه امنیتی برای سفر اربعین وجود ندارد

وزیر اطلاعات در بازدید از مرز شلمچه گفت: زائران و مجاوران اباعبدالله الحسین(ع) در اربعین حسینی، دغدغه امنیت را نداشته باشند.
حجت الاسلام علوی حجت الاسلام علوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید محمود علوی امروز شنبه 13 آبان از مرز بین المللی شلمچه بازدید کرد.

براساس این گزارش، حجت الاسلام علوی به منظور خدمات رسانی به زوار سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در آستانه اربعین حسینی به خوزستان سفر کرده است.

وزیر اطلاعات در نشست ستاد اربعین که امروز در پایانه مرزی بین المللی شلمچه برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و سوگواری سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، اظهار داشت: حماسه اربعین حسینی در حقیقت اوج عظمت و شکوه ارادت به سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) را نمایان می کند.

وزیر اطلاعات در ادامه بیان داشت: هرساله نحوه خدمات دهی و تسهیلات به زوار امام حسین(ع) در منطقه خوزستان انصافا بهتر می شود.

این مقام مسؤول افزود: تجمع عظیم راهپیمایی اربعین حسینی امسال نسبت به سال‌های گذشته تفاوت‌های زیادی داشته است و افزایش سرعت عمل در میان نیروهای امنیتی و سایر دستگاه ها بسیار خوب ارزیابی می شود.

حجت الاسلام علوی تصریح کرد: مسؤولان و خادمان اباعبدالله الحسین(ع) در این منطقه به عشق امام حسین(ع) در حال خدمات دهی به زوار اربعین حسینی هستند؛ بدون اینکه احساس خستگی کنند به زوار خدمات ارائه می‌دهند که باید از این عزیزان تشکر کرد. 

وی همچنین بیان داشت: با اینکه نگرانی‌هایی در میان زائران اربعین حسینی برای روادید انفرادی و سایر موارد وجود دارد، اما خوشبختانه هیچ دغدغه امنیتی وجود ندارد و زائران سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در امنیت کامل به سر می برند.

گفتنی است، حجت الاسلام علوی، وزیر اطلاعات نشستی نیز با مقامات عراقی در مرز بین المللی شلمچه برگزار کرد./9453/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات