۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳
کد خبر: ۵۳۶۵۳۳
امام جمعه تبریز:

هیمنه پوشالی آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی شکسته شد

حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که استکبار جهانی در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی ایران منفعل مانده است، گفت: هیمنه پوشالی آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی شکسته شد.
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی  امام جمعه تبریز

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز که به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی ترتیب یافت، اظهار داشت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران با عنوان انقلاب دوم ملت ایران یاد شده است؛ هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست.
وی با بیان این‌که دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر سفارت ایالات متحده به اسناد مهم دست یافتند که همه نشان از توطئه‌چینی آمریکا برای براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده است، خاطرنشان کرد: این سفارت‌خانه تبدیل به مرکزی برای جاسوسی عوامل وابسته به غرب در داخل کشور تبدیل شده بود.
امام جمعه تبریز با اشاره به این‌که ۱۳ آبان حاصل تفکرات استکبارستیزی ملت ایران در عرصه مقابله با دشمنان بوده است، تصریح کرد: مسلم است که با پیروزی انقلاب دیگر جایی برای دشمن درجه یک ملت ایران در کشور نبود، بنابراین وابستگان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی آمریکای جنایتکار نیز بایستی کشور را ترک می کردند.
حجت الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با بیان این‌که خشم دولت ایالات متحده از شعار «مرگ بر آمریکا» ملت ایران چیزی نیست که بتوان آن را پنهان کرد، گفت: هدف اصلی ملت ایران مرگ بر دولت جنایتکار و جنگ‌افروز آمریکاست، نه مردم این کشور، بنابر این باید این حقیقت را دانست که حتی مردم آمریکا نیز از سیاست های جنگ طلبانه دولت ترامپ نفرت دارند.
امام جمعه تبریز با اشاره به خروش مردم سراسر کشور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان یادآور شد: یاوه‌گویی و اظهارات سخیفانه رییس جمهور آمریکا علیه ملت ایران موجب همدلی، همبستگی و وحدت بیش از پیش ملت ایران شد و امروز نیز شاهد بودیم که صفوف بهم فشرده اقشار مختلف مردم در راهپیمایی 13 آبان نشان از اوج نفرت و انزجار ملت ایران از رییس جمهور دیوانه آمریکا بوده است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران به دنبال براندازی نظام مردمی و ولایی ملت بوده، البته راه به جایی نبرده است؛ کاملا واضح است که استکبار جهانی در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی ایران منفعل مانده است و به دنبال نفوذ در ساختارهای درونی نظام در راستای اجرای پروژه براندازی می باشد.
وی ۱۳ آبان را فرصتی برای برائت از استکبار دانست و گفت: آنان که دل به خیرخواهی آمریکا در جریان مذاکرات هسته‌ای بسته بودند، امروز شاهد نقض برجام و بدعهدی آمریکا در اجرای این توافق بین المللی هستند؛ طبیعی است که ایالات متحده آمریکا نه تنها در قبال ایران بلکه در برابر دیگر کشورهای جهان نیز تعهدات خود را زیر پا گذاشته است./935/ت
۳۰۲/ب۲

 

ارسال نظرات