۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
کد خبر: ۵۳۶۵۵۸
اربعین؛

بین الحرمین حماسه‌سازان اربعین فاصله نجف تا کربلا است

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم با بیان این‌که راهپیمایی اربعین پیام آزادگی نهضت امام حسین(ع) را صادر کرد، گفت: بین الحرمین حماسه سازان اربعین فاصله نجف تا کربلا است.
مهمانان غرفه خبرگزاری رسا در آخرین روز بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات

محمدعلی رامین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به تحلیل و بررسی وضعیت جهان و پیش بینی اساسی ترین رویدادهای جغرافیای اسلام در ادامه جریان جهانی اربعین حسینی پرداخت و اظهار داشت: باید توجه داشت که در اربعین حسینی ده ها میلیون انسان در بین الحرمین مستقر می شوند این در حالی است که بین الحرمین حماسه سازان اربعین فاصله نجف تا کربلا است.

معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دهم  با تاکید بر این این که بزودی جهان اسلام دو بین الحرمین خواهد داشت، ابراز داشت: دومین مکانی که به بین الحرمین در بین امت اسلام مشهور خواهد شد فاصله بین مدینه النبی تا مکه مکرمه است.

مشاور اسبق رییس سازمان صدا و سیما با بیان این که رسانه های مسلمان برای پوشش اخبار دومین مکان ایدئولوژیک جغرافیای اسلام باید آمادگی خود را جزم کنند، عنوان داشت: باید توجه داشت که هنوز رسانه های ما نتوانسته اند از ظرفیت های عظیم اربعین استفاده کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور با اشاره به این که در اربعین حسینی آزادی خواهان عام در فضایی واحد از همه ادیان و مذاهب و ملت ها حضور دارند، ابراز داشت: باید توجه داشت که پرچم نهضت جهان امام حسین(ع) از طریق امام خامنه ای بر بستر اربعین به جهانیان عرضه می شود.

رامین با تاکید بر این که رسانه های حوزوی باید با نگاه فعالانه و مؤثر در جامعه جهانی ظاهر شوند، گفت: باید رسانه ها هویت رفتار های ولایت را به درستی بشناسند چنانکه تاریخ به ما اثبات کرده است رهبر معظم اتقلاب تمام هجمه ها و فتنه های دشمن را خنثی کرده همچنان که در جریان کردستان عراق این موضوع را به درستی همه مشاهده کردند./837/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات