۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
کد خبر: ۵۳۶۵۹۰
آیت‌الله مهمان‌نواز:

ملت ایران با پیروی از مکتب حسینی زیر بار ظلم نمی‌روند

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری گفت: ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از حسین بن علی (ع) و تأسی از مکتب سیدالشهدا (ع) هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم دشمنان نظام اسلامی نمی‌روند.
آیت الله مهمان نواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، آیت‌الله حبیب‌الله مهمان‌نواز، نماینده مردم استان خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، امروز در حاشیه مراسم تظاهرات و راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم در این مراسم، اظهار کرد: حضور امروز مردم پاسخ قاطعی به یاوه‌گویی‌های سران استکبار به‌ویژه دونالد ترامپ بود.

وی با محکوم کردن سخنان زشت و ناپسند رئیس جمهور آمریکا در مورد مردم شریف ایران، اضافه کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان نشان از آگاهی مردم ایران دارد.

آیت‌الله مهمان‌نواز خاطرنشان کرد: حضور اقشار مختلف مردم در کنار دانش آموزان مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان بود تا از این پس مراقب موضع‌گیری‌ها و اظهارنظرهای خود باشند.

نماینده چهار دوره مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ملت ایران برای هر ندای رهبری آماده‌اند و با پیروی از حسین بن علی (ع) زیر بار ظلم نخواهند رفت.

آیت‌الله مهمان‌نواز گفت: وقایع چهار دهه گذشته بارها ثابت کرده که ملت ولایی و انقلابی ایران اسلامی با پیروی از حسین بن علی (ع) و تأسی از مکتب سیدالشهدا (ع) هیچ‌گاه زیر بار ظلم و ستم دشمنان نظام اسلامی نمی‌روند./9314/پ202/ب2

ارسال نظرات