۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۶
کد خبر: ۵۳۶۶۹۹
آیت الله موسوی اصفهانی:

طلاب و روحانیان از ورزش غافل نشوند

آیت الله موسوی اصفهانی با تأکید بر اینکه طلاب و روحانیان از ورزش غافل نشوند، گفت: متاسفانه زمانی که سن و سالی از علمای ربانی می گذرد و به مرحله اثر بخشی می رسند مشکلات جسمانی و ضعف بدن برآن ها غالب می شود.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان، عصر امروز در جلسه شورای عالی قشر بسیج طلاب و روحانیان همدان گفت: یکی از مسایل مهم که طلاب و روحانیان از آن غافل هستند مساله ورزش است.

وی تصریح کرد: طلاب و روحانیان باید در کنار تحصیل و تهذیب نفس نسبت به ورزش اهمیت ویژه ای بدهند و در کنار برنامه های روزانه خود جایی برای ورزش باز کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: متاسفانه زمانی که سن و سالی از علمای ربانی می گذرد و به مرحله اثر بخشی می رسند مشکلات جسمانی و ضعف بدن برآن ها غالب می شود.

وی در ادامه افزود: حوزه های علمیه و مسوولان بسیج مدارس نیز باید در کنار برنامه های مدرسه جایی برای ورزش باز کنند و طلاب را به ورزش کردن علاقه مند کنند.

مدیر حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت ورزش صبح گاهی گفت: آنچه که فعلا می شود در برنامه مدارس قرار داد ورزش منظم و منسجم صبحگاهی قبل از شروع کلاس های درس است.

وی در ادامه افزود: البته اگر شرایط جامعه به سمت و سویی برود که روحانیان در معرض خطر باشند آموزش ورزش هایی همانند دفاع شخصی نیز بر طلاب و حوزه های علمیه واجب می شود.

وی در پایان با اشاره به نزدیک بودن هفته وحدت حوزه و دانشگاه ابراز داشت: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مساله وحدت حوزه و دانشگاه می توان تاثیر بسزایی داشته باشد و مسوولان حوزه علمیه همدان باید برای این مساله برنامه ریزی کنند./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات