۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۵۳۶۷۰۸
نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد:

پاسداران انقلاب اسلامی مصداق بارز سربازان امام زمان هستند

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران را نمی توان در قالب الفاظ بیان کرد، گفت: پاسداران انقلاب اسلامی، مصداق بارز ویژگی های سربازان امام زمان (عج) است.
حجت الاسلام رستگار

حجت الاسلام عبدالرضا رستگار نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، با اشاره به دیدگاه رهبر کبیر انقلاب به سپاه گفت: امام راحل فرمودند: سپاه نور چشم من است، چشم من خطا نمی کند، در جایی دیگر فرمودند: اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری نیز به اهمیت سپاه اشاره داشتند و فرمودند: سپاه ستونی از ستون های انقلاب است اگر دیگر ستون ها بلرزند به این ستون می بندم تا دیگر ستون ها ترمیم شود، یا "سرنوشت انقلاب اسلامی به سرنوشت سپاه پاسداران بستگی دارد".

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: به فرموده امام راحل، کار سپاه شبه افسانه است قابل تصور نیست، درحال حاضر توانمندی جوانان در زمینه موشکی، ایران اسلامی را به ابرقدرت منطقه تبدیل کرده است.

حجت الاسلام رستگار گفت: سپاه پاسداران با مدیریت جهادی و بها دادن به نخبگان توانسته در اکثر حوزه ها، حصرهای علمی را بشکند و موفق عمل کند.

وی افزود: سپاه پاسداران به خوبی در زمینه محرومیت زدایی، یاری رساندن به مستضعفان، استکبارستیزی و دیگر زمینه ها پیشرفت قابل قبولی داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) گفت: امروزه سپاه پاسداران نه تنها در ایران بلکه در منطقه خاورمیانه و یا هرجای دیگری که برای یاری رساندن به مظلومان حضور یافته، محبوب همه دل شده است.

حجت الاسلام رستگار بیان کرد: در سال جاری با هدف محرومیت زدایی در استان هرمزگان، سپاه مکلف به احداث  1075 باب واحد مسکونی ویژه مستضعفان بوده است، در نیمه نخست امسال، سپاه امام سجاد(ع) با همکاری نیروی دریایی سپاه، 800 باب از این واحدها تحویل دادند که بیانگر مدیریت جهادی سپاه پاسداران است.

وی با بیان اینکه هدف سپاه خدمات رسانی است نه سوددهی، گفت: گاهی یک چهارم دیگر نهادها کار انجام می دهد اما اطلاع رسانی نمی کند، چون تنها برای رضای خداوند و سربازی امام زمان(عج) و فرمانبری از رهبر معظم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) ابراز داشت: اقدامات خداپسندانه سپاه پاسداران سبب شده که این نیروی عظیم در قلوب مومنین محبوب واقع شود و ابهت آن در دل دشمنان بریزد، خداوند در قرآن کریم فرموده است: کسانی که ایمان و عمل صالح داشته باشند خدواند محبت شان را در دلها می ریزد، شهید حججی که حجت شهدا شد پاسدار جوان و کم سن و سالی بود که غوغایی بی نظیر در کشور و دنیا به پا کرد، خداوند به واسطه شهید حججی، شهدای مدافع حرم را بزرگ می دارد.

حجت الاسلام رستگار گفت: سپاه مجموعه ای است که ملوانان آمریکایی که خود را ابرقدرت جهان می دانند در مقابلش زانو می زنند اما در مقابل، یکی از این پاسداران(شهید حججی) با اسارت می رود اما با اقتدار و شجاعت در برابر داعش، دنیا را متحول می کند.

وی در پایان گفت: سپاه پاسداران را نمی توان در قالب الفاظ بیان کرد، در حقیقت پاسداران انقلاب اسلامی، مصداق بارز ویژگی های سربازان امام زمان (عج)است./851/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات