۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
کد خبر: ۵۳۶۷۷۴
امام جمعه پلدختر:

تبیین سبک زندگی اسلامی راه مقابله با سبک زندگی غربی است

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه تبیین سبک زندگی اسلامی راه مقابله با سبک زندگی غربی است، گفت: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان و بصیرت بخشی باید مؤلفه های سبک زندگی اسلامی را در جامعه نهادینه ساخت.
سبک زندگی اسلامی

حجت‌الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، در گفت ‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با بیان ضرورت تبیین و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه امروز عنوان داشت: نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی راهکار تبیین ارزش ها در جامعه است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی اسلامی بهترین الگو برای جامعه امروز است، افزود: نهادینه سازی این سبک زندگی در ارتقای ارزش ها و رشد اخلاق و معنویت در جامعه مؤثر است.

امام جمعه پلدختر با اشاره به تلاش دشمن برای ترویج سبک زندگی غربی و گرایش آحاد مردم به ویژه نسل جوان به این نوع سبک زندگی اظهار داشت: بصیرت بخشی و تقویت برنامه های فرهنگی راه مقابله از رواج برنامه های دشمن است.

وی بیان داشت: با استفاده از ظرفیت تبلیغی مبلغان و تبیین و ترویج ارزش های دینی می توان نسل جوان را در برابر توطئه های فرهنگی دشمن آگاه ساخت و آنان را با واقعیت های دین آشنا ساخت.

حجت الاسلام سوری با تأکید بر ضرورت دشمن شناسی برای مقابله با هجمه های فرهنگی ادامه داد: مصون سازی نسل جوان موجب کاهش آسیب های اجتماعی شده و از ورود این آسیب ها به کانون خانواده ها جلوگیری می کند.

وی با بیان اینکه روشنگری بین خانواده ها و معرفت بخشی به مادران امری مهم برای تربیت نسل جوان است، اظهار داشت: با توجه به گسترش هجمه ها و توطئه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم باید به نقش تربیتی مادران توجه داشت.

امام جمعه پلدختر خاطرنشان کرد: تربیت نسلی مؤمن و با تقوا به رشد فرهنگی و معنوی جامعه نیز تأثیر می گذارد و از رواج آسیب ها جلوگیری می کند.

وی بیان کرد: صاحبان قلم، رسانه ها، نهادهای فرهنگی و اجرایی با همکاری نهادهای آموزشی و ظرفیت تبلیغی مبلغان و روحانیان ظرفیت های عظیمی برای بصیرت بخشی و هوشیاری نسل جوان در برابر توطئه های فرهنگی دشمن در جبهه جنگ نرم هستند./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات