۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۳۶۸۱۷
امام جمعه پلدختر تأکید کرد؛

ضرورت سرمایه گذاری بیشتر در زمینه فرهنگ

امام جمعه پلدختر فرهنگ را اساس پیشرفت و توسعه خواند و گفت: باید برای ارتقا و توسعه فرهنگ سرمایه گذاری بیشتری شده و مسؤولان در این زمینه به خوبی انجام وظیفه کنند.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، امشب در نشست شورای فرهنگ عمومی که در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه فرهنگ در شهرستان پلدختر مظلوم واقعه شده است، بیان داشت: متأسفانه مسؤولان به بحث فرهنگ و سرمایه گذاری در این زمینه کم توجهی می کنند.

وی با اشاره به اینکه از اعتبارات فرهنگی برای اعتلای فرهنگ این شهر استفاده نمی شود، با استفاده از بودجه های فرهنگی و در سایه مدیریت صحیح باید برای ارتقا فرهنگ در زمینه های مختلف گام برداشت و با همکاری نهادهای اجرایی و فرهنگی به فکر ارتقای فرهنگ جامعه بود.

امام جمعه پلدختر فرهنگ را پایه و اساس دانست و ادامه داد: فرهنگ عمومی برخاسته از آداب و رسوم و جهت دادن صحیح است و باید اصلاح فرهنگ عمومی مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مراکز دانشگاهی از متولیان اصلی فرهنگی است، خاطرنشان کرد: مسؤولان مراکز دانشگاهی نباید نسبت به فرهنگ بی توجه باشند چراکه نقش بسزایی در رشد و ارتقای فرهنگ جامعه دارند.

حجت الاسلام سوری با بیان اینکه برخی امور فرهنگی نیازمند ساماندهی هستند، اظهار داشت: با مدیریت صحیح و کارآمد و در سایه روحیه جهادی باید در راستای ساماندهی امور فرهنگی گام برداشت.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع در ادارات بیان داشت: با فرهنگ سازی در این راستا باید تکریم ارباب رجوع به عنوان یک اصل در دستور کار مدیران و مسؤولان قرار گیرد.

اربعین فرصتی برای تبیین ارز ش ها است

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه باید از فرصت اربعین به منظور تبیین و ترویج ارزش های دینی در جامعه و مقابله با ضدارزش ها بهره مند شد، عنوان داشت: برای بهره مندی صحیح از این ظرفیت عظیم باید کارهای فرهنگی اثرگذار انجام شود و نباید خلاف مسیر و اهداف اقدام کرد./9459/پ۲۰۳/ب۲

ارسال نظرات