۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵
کد خبر: ۵۳۶۸۱۹
عضو جامعه روحانیت مبارز:

ضعف در برابر آمریکا سرآغاز تسلط آنها بر ملت است

عضو جامعه روحانیت مبارز مقاومت و پایداری را رمز پیروزی حق علیه باطل دانست و گفت: ضعف در مقابل آمریکای مستکبر و رژیم کودک کش صهیونیسم سرآغاز تزلزل روحیه مقاومت و تسلط آنان بر ملت است.
حجت الاسلام عبدوس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدوس عضو جامعه روحانیت مبارز، دوشنبه شب در مراسمی که به مناسبت دهه دوم صفر در مسجد شهید بهشتی(ره) برگزار شد، گفت: مقاومت یکی از سنت‌های الهی در آیات قرآن کریم است.
وی افزود: اگر ملتی در برابر دشمنان مقاومت و پایداری کند در نهایت پیروز میدان خواهد شد اما اگر از روی ترس عقب نشینی کرده و در مقابل دشمن سر تعظیم فرود آورد ذلت و خواری در انتظار آن ملت خواهد بود.
حجت الاسلام عبدوس با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی راز پیروزی اسرای کربلا بود، اظهار داشت: خطبه‌های امام سجاد(ع) خط بطلانی بر سیاست‌های بنی امیه بود بنابراین کسانی که ایشان را امام بیمار مورد خطاب قرار می‌دهند در حق ایشان جفا می‌کنند؛ چرا که امام سجاد(ع) تنها در شب عاشورا و ایام اسارت به خواست خداوند متعال بیمار بودند.
عضو جامعه روحانیت مبارز در خصوص ورود اسرا به شام، ابراز کرد: سخن گفتن انسان اسیر در اسارت بسیار سخت و دشوار است و شجاعت می‌خواهد کسی بتواند از باطل بودن دشمن کلامی بگوید و از حق دفاع کند، امام سجاد(ع) در مجلس یزید شجاعانه به ایراد خطبه پرداختند و با تبیین حقایق عاشورا افکار پلید یزید را برای مردم افشا کردند.
وی با بیان اینکه امام سجاد(ع) یزید را در قصر خودش محکوم کرد، اظهار داشت: امام سجاد(ع) به ما آموختند اگر در مقابل دشمن شجاعانه مقاومت و ایستادگی نکنیم ضربه مهلکی خواهیم خورد امروز شهدای ما مقاومت و پایداری را از مکتب عاشورا آموخته‌اند.
حجت الاسلام عبدوس ادامه داد: امروز آمریکای مستکبر و رژیم کودک کش صهیونیسم هدفی جز نابودی ملت ایران ندارند اگر ما در برابر آنان ضعف نشان دهیم قطعا آنان بر ما تسلط خواهند یافت بنابراین امروز ملت و مسؤولان باید با تاسی از امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در برابر دشمنان مقاومت کنند تا پیروز میدان شوند و این پیروزی سنت الهی است./813/
پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات