۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
کد خبر: ۵۳۶۸۲۰
اربعین؛

اربعین اردوی تربیتی اخلاقی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اربعین به عنوان اردوی بزرگ تربیتی اخلاقی یاد کرد و گفت: امید است که در سایه بهره مندی از ظرفیت های تبلیغی و معنوی اربعین بتوان در تربیت نسلی انقلابی و تحکیم پایه های دینی و اعتقادی جوانان نقش آفرین بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به حضور گسترده مسلمانان سراسر جهان اسلام در پیاده روی اربعین حسینی بیان داشت: اربعین صحنه ای بزرگ برای نمایش جهان اسلام و تشیع است.

وی از اربعین به عنوان اجتماع بزرگ سیاسی، عبادی، تربیتی و اخلاقی یاد کرد و افزود: اربعین دانشگاه بزرگ انسان سازی بوده و با استفاده از این ظرفیت عظیم می توان برای رشد اخلاق و معنویت در جامعه بهره مند شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به حضور چشمگیر نسل جوان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی و خدمت رسانی جوانان به زائران عنوان داشت: این حضور بهترین فرصت برای تبیین و ترویج مکتب حسینی و سیره اهل بیت(ع) بین نسل جوان است.

وی در ادامه با اشاره به حضور روحانیان در جمع زائران اربعین حسینی ادامه داد: این حضور زمینه ساز تقویت معنویت و تربیت دینی نسلی آینده ساز است، با تربیت نسلی مؤمن و انقلابی می توان در برابر توطئه های فرهنگی دشمنان ایستادگی کرد.

حجت الاسلام مهدوی اظهار داشت: با استفاده از این ظرفیت ها و فرصت های تبلیغی باید به منظور ارتقای فرهنگ دینی، اخلاق و تحکیم پایه های دینی گام برداریم.

پیاده روی اربعین ضامن بقای نظام است

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان پیاده روی اربعین را ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: این کنگره عظیم معنوی هر سال باشکوه تر از سال های گذشته در حال برگزاری است./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات