۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۳۶۹۲۸
رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه:

محبوبیت سپاه روز به روز در جهان افزایش می‌یابد

حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌نژاد با تأکید بر اثرگذاری بسیار بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحولات منطقه، گفت: محبوبیت سپاه روز به روز در جهان افزایش می‌یابد.
حجت الاسلام حسینی نژاد رئیس مجمع نمایندگان طلاب

حجت الاسلام والمسلمین سید علی‌اکبر حسینی‌نژاد، رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر اثرگذاری بسیار بالای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تحولات منطقه، گفت: محبوبیت سپاه روز به روز در جهان افزایش می‌یابد.

حجت الاسلام حسینی‌نژاد اظهار داشت: همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند؛ خداوند متعال را شاکریم که دشمنان جمهوری اسلامی ایران را از حمقا قرار داده است. 

وی ابراز داشت: دولتمردان ایالات متحده تحلیل درستی از رخداد‌های ایران و منطقه ندارند، به همین علت پس از هر برنامه‌ای که برای ایجاد دوگانگی و دو دستگی در ایران انجام می‌دهند، اثر معکوس داشته و منجر به انسجام و وحدت ملی می‌شود.

رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه خاطرنشان کرد: رییس جمهور آمریکا انسان معتدلی نیست، چرا که هیچ ارزشی به معاهدات بین المللی قایل نبوده و بر اساس موضع‌گیری‌های شخصی از هر توافقی که باب میلش نباشد، خارج می‌شود.

وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بطن جامعه به وجود آمده و متعلق به ملت بزرگ ایران است، تصریح کرد: همان طور که بنیانگذار انقلاب اسلامی فرمودند؛ اگر سپاه نبود، کشوری هم نبود. سپاه با اقتدار کامل در برابر ناعدالتی‌ها و طرح‌های ظالمانه استکبار جهانی می‌ایستد.

حجت الاسلام حسینی‌نژاد با تأکید بر این که سپاه بزرگ‌ترین مانع در رسیدن آمریکا به اهداف شومش است، بیان داشت: آمریکا پس از آن که توسط طالبان و دیگر گرو‌ه‌های تروریستی نتوانست در برابر قدرت ایران مقاومت کند، گروه تکفیری وهابی داعش را به وجود آورد اما پس از نابودی این تروریست‌ها در صدد تخریب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده است./878/۳۰۲/ح

ارسال نظرات