۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
کد خبر: ۵۳۶۹۳۱
نماینده ولی فقیه در ایلام:

ایلام پایتخت خادمان امام حسین است

نماینده ولی فقیه در ایلام با بیان اینکه ایلام پایتخت خادمان امام حسین(ع) است، گفت: این افتخار بزرگ چند سالی است که با عنایت خود اباعبدالله(ع) به ایلام عطا شده و مردم این استان در این مدت کارنامه درخشانی در خدمت رسانی به زائران داشته اند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمد نقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، عصر امروز در بازدید از مواکب شهر ایلام، اظهار داشت: ایلام پایتخت خادمان امام حسین(ع) است.

وی افزود: این افتخار بزرگ چند سالی است که با عنایت خود اباعبدالله(ع) به ایلام عطا شده و مردم این استان در این مدت کارنامه درخشانی در خدمت رسانی به زائران داشته اند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: مردم استان ایلام در ایام اربعین با روحیه جهادی و حسینی وارد میدان خدمت رسانی می شوند و هر کسی در هر سطحی که می تواند به پذیرایی و استقبال و بدرقه زوار به نحو احسن می پردازد.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی بیان داشت: مرز بین المللی مهران هر سال پرتردد تر از سال قبل می شود زیرا که امن ترین و نزدیک ترین نقطه به عتبات عالیات است.

وی ادامه داد: مشکلات زیر ساختی نیز وجود دارد که ان شاء الله با همت مسؤولان کشوری و استانی همگی آنها برطرف خواهند شد و شاهد تردد راحت و روان زائران خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: تلاش همه مسؤولان استان و نهادها و دستگاه های دولتی در این ایام قابل تقدیر است و همه آنها در اوج خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.

امام جمعه ایلام عنوان داشت: کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین از کمیته‌های فعال و مردمی برای اسکان و پذیرایی از زوار است و موکب‌داران از مناطق مختلف استان ایلام از حمایت‌ها و خدمات کمیته مشارکت‌های مردمی استقبال کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: ان شاء الله در مسیر برگشت زوار به استان های خود نیز مردم استان اسلام سنگ تمام خواهند گذاشت و مدال افتخار نوکری زوار امام حسین(ع) را در کارنامه درخشان خود ثبت خواهند کرد./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات