۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۵۳۶۹۸۴
اربعین؛

راهپیمایی اربعین سبب تقویت وحدت اسلامی و ملی می شود

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خوزستان راهپیمایی اربعین حسینی را مایه استحکام وحدت ملی و وحدت اسلامی دانست.
مسیر پیاده روی زائران اربعین حسینی از راه نخلستان(طریق العلماء) /زوار/اربعین/زائر/الاربعین/الزائر/مشاة/ arbaee/ arbaeen_walk/ arbaeen_pilgrimage

حجت الاسلام سید سلمان رایگان، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز در مرز چذابه، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی اظهار داشت: راهپیمایی عظیم اربعین یک حرکتی هست که وحدت ملی و وحدت اسلامی را مستحکم می کند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خوزستان در ادامه ابراز داشت: راهپیمایی پرشور اربعین در بالا بردن بینش مردم به انقلاب و نظام و ولایت بسیار کمک می کند.

این مقام مسؤول درباره اهمیت احیای تجمع اربعین، تصریح کرد: احیای اربعین در قالب راهپیمایی در حقیقت ادامه دهنده همان نهضت عاشوراست.

حجت الاسلام در ادامه اظهار داشت: راهپیمایی اربعین حسینی نماد یکپارچگی و وحدت میان مردم ما هست و جامعه ما با این حرکت عظیم همبستگی بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی در پایان با اشاره به همت مردم در راه اندازی مواکب در بحث اربعین، ابراز داشت: مواکب مستقر در کنگره عظیم اربعین همگی مردمی و خودجوش هستند و این نشانه عشق و محبت ملت ما به سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) که مشت محکمی بر معاندین و مخالفین مکتب ناب اهل بیت است./9453/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات