۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۵۳۷۰۲۰
در حاشیه جلسه هیأت دولت؛

صالحی: بودجه خانه سینمای جوان کاهش پیدا نکرده است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد شایعات مطرح شده در ارتباط با کاهش بودجه خانه سینمای جوان، گفت: خانه سینما جوان از نظر کارکرد کاهش پیدا نکرده، بلکه در دوره جدید مورد توجه جدی‌تری قرار گرفته است
سید عباس صالحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در مورد شایعات مطرح شده در ارتباط با کاهش بودجه خانه سینمای جوان، گفت: خانه سینما جوان از نظر کارکرد کاهش پیدا نکرده است بلکه در دوره جدید مورد توجه جدی‌تری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: ما امروز در بسیاری از مراکز مختلف آموزشی در بسیاری از شهرستان‌های کشور حوزه سینمایی داریم ولی به جای اینکه حوزه‌های آموزشی مستمر را در خانه‌های سینمای جوان سراسر کشور برگزار کنیم باید به سوی کارگاه های آموزشی برویم.

صالحی با بیان اینکه ما باید به سوی تولید جدی‌تر سینمای جوان برویم، تاکید کرد: متاسفانه از خانه سینمای جوان تفسیرهای غلطی شده است، در این دوره موضوع خانه سینمای جوان بسیار جدی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: نگاه ما در مورد خانه سینمای جوان براین است که تولید این سینما جدی‌تر گرفته شود و به جای آموزش‌های درازمدت یا میان‌مدت که در برخی مجموعه‌های دیگر نیز برگزار می‌شود، به سمت کارگاه‌های آموزشی حرکت شود.

وی افزود: امروز در شهرستان‌ها فعالیت‌های خانه سینمای جوان نیازمند یک روند آموزشی میان‌مدت و مستمر است که این امر همچنان ادامه خواهد داشت./816/۲۰۲/ح

ارسال نظرات