۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
کد خبر: ۵۳۷۰۷۱
وزیر کشور:

خدمت به مردم را به رأی آنان وامدار نکنیم

وزیر کشور با تأکید بر اینکه نباید کار برای مردم را به رأی آنان وامدار کنیم، گفت: رأی برای ورود به مسؤولیت است و نباید گفت چون مردم رأی دادند باید به آنان خدمت کرد.
رحمانی فضلی وزیر کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، امروز در آیین تکریم و معارفه استاندار سیستان و بلوچستان که با حضور اقشار مختلف مردم در تالار فردوسی زاهدان برگزار شد، گفت: دولت تصمیم گرفت تا در اکثر استان‌ها به جهت استفاده از نوآوری‌ها و خلاقیت‌ها و نیز استفاده از برخی از استانداران در مناصب دیگر با اجماع کلی، استانداران را تغییر دهد.

وزیر کشور محور کار استانداران را تلاش عملی برای مردم توصیف و بیان کرد: نظرات و سلایق متفاوت است اما همگان باید منافع مردم و قانون را مورد توجه قرار دهند.

وی معیشت و اشتغال را مهمترین دغدغه مردم دانست و ابراز داشت: ما به عنوان دستگاه‌های اجرایی باید با تمرکز بر اهداف کلی، گوش شنوا، چشم بینا، سینه فراخ و ایثار و گذشت داشته باشیم.

رحمانی‌فضلی با بیان اینکه عدم توازن و عدم تعادل در کشور ناکارآمدی و تهدید ایجاد می‌کند، تصریح کرد: باید به جهت مشارکت در مسائل سیاسی و امنیتی قدردان مردم باشیم.

وی با تأکید بر اینکه نباید کار برای مردم را به رأی آنان وامدار کنیم، اظهار داشت: رأی برای ورود به مسؤولیت است و نباید گفت چون مردم رأی دادند باید به آنان خدمت کرد؛ ملت ما به گردن حاکمان خود حق دارند و باید این حق قانونی و شرعی را ادا کنیم؛ چرا که آنان در سخت ترین شرایط امنیتی ما را یاری دادند.

وزیر کشور با اذعان به اینکه مردم سیستان و بلوچستان حق بیشتری به گردن نظام دارند، افزود: استاندار سابق توفیق خدمت به مردم وفادار و نجیب و همدل نظام را در چهار سال داشت؛ شناخت آقای هاشمی از ظرفیت‌های ملی و جدیت و پیگیری او بارز بود.

وی ادامه داد: محبی‌نیا، استاندار جدید سیستان و بلوچستان از نیروهای باانگیزه و اهل تجربه و شناخت خوب از استان است که ضمن ادامه طرح‌های قبل، باید شرایط خوبی ایجاد شود تا با هماهنگی و حمایت همه جانبه، مسیر خوبی را طی کنیم./831/۲۰۲/ح

ارسال نظرات