۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۵۳۷۰۹۹
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

شهدای اهل سنت پیام آور وحدت هستند

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در دیدار با خانواده شهید اهل سنت گفت: جامعه اهل سنت به شهدای اهل سنت افتخار می کنند که دین خود را به اسلام ادا کردند، در مسیر اقتدار و تداوم اسلام و انقلاب گام برداشته و پیام آور وحدت در جهان هستند.
ماموستا محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد محمدی امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در دیدار با خانواده شهید اهل سنت علی احمد درویشی ابراز داشت: شهدا مظهر اقتدار و عزت انقلاب و اسلام هستند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه تصریح کرد: شهدا با گذشتن از جان خویش به انقلاب اعتبار بخشیدند و امروز انقلاب اسلامی در جهان در برابر ابرقدرتها ایستادگی می کند.

وی در ادامه به خصوصیات شهید درویشی اشاره کرد و ابراز داشت: شهید درویشی با روحیه و نشاط به جذب نیرو در منطقه می پرداخت و جوانان و نوجوانان را جذب انقلاب و اسلام می کرد.

ماموستا محمدی خاطرنشان کرد: این شهید خدمات ارزنده به نظام ارائه می کرد و همگی به این شهید بزرگوار افتخار می کردند.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه بیان داشت: خوشبختانه خانواده شهید درویشی همگی در مسیر انقلاب و اسلام حرکت می کنند و راه پدر شهیدشان را ادامه می دهند.

وی یادآور شد: دشمن همواره درصدد توطئه علیه انقلاب و اسلام است و اگر این شهادتها و ایستادگی ها وجود نداشته باشد انقلاب و اسلام تضعیف و تحت تسلط کفار قرار خواهد گرفت.

ماموستا محمدی در پایان با اشاره به اینکه شهدای اهل سنت با شهادت خویش پیام آور وحدت هستند تأکید کرد: جامعه اهل سنت به شهدای اهل سنت افتخار می کنند که دین خود را به اسلام ادا کردند و در مسیر اقتدار و تداوم اسلام و انقلاب گام برداشتند./8571/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات