۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۴
کد خبر: ۵۳۷۱۰۶

فرزند دیگر آذربایجان فدایی حرم آل الله شد

مردم تبریز یکی دیگر از فرزندان رشید خود را فدایی حرم حضرت زینب(س) کرده و افتخاری ابدی برای خود به یادگار گذاشتند.
شهید وجید فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، وحید فرهنگی، از رزمندگان تبریزی مدافع حرم روز گذشته در نبرد با تروریست های تکفیری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد. وی متولد ۱۳۷۰ و دانشجوی رشته مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بوده است.
بنابر این گزارش، قرار است پیکر مطهر این شهید والامام روز شنبه 20 آبان‌ماه از ساعت 11:30 در میدان حجاج فرودگاه شهید مدنی آذربایجان‌شرقی مورد استقبال مردم شهید پرور آذربایجان قرار گیرد، مراسم تشییع پیکر مطهر نیز یکشنبه 21 آبان ساعت 10 صبح از میدان شهدا به سمت میدان ساعت برگزار می شود.  
مراسم شام غریبان شهید مدافع حرم "وحید فرهنگی" روز یکشنبه بعد از اقامه‌ی نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) واقع در خیابان لاله - میدان امام حسین(ع) برگزار می‌شود؛ قرار است پیکر مطهر این شهید مدافع حرم در گلزار شهدای وادی رحمت به خاک سپرده ‌شود. 
همچنین حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی‌آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در پیامی شهادت وحید فرهنگی را تسلیت گفت، در این پیام آمده است: بار دیگر بینش و بصیرت جوانی از تبار عاشورائیان و بزرگ شده مکتب امام حسین (ع) سندی گویا و ماندگار از رسوایی استکبار و مولود شوم آن یعنی تکفیری های داعش را به تصویر کشید.
امام جمعه تبریز خاطرنشان کرد: خبر شهادت " بسیجی پاسدار شهید وحید فرهنگی " فرزندی دیگر از خطه قهرمان آذربایجان در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) دردی آمیخته با غرور و افتخار را در دلهایمان گذاشت ؛ شهادتی که عامل استمرار حرکت عزتمندانه انقلاب و ثبات و امنیت کشور شد.
وی ادامه داد: نامسلمانان تاریخ؛ داعشی های جنایت کار و ددمنش بدانند این خون های پاک عزم و اراده پولادین انسان های مؤمن و معتقد به انقلاب و راه مقاومت را برای خشکاندن ریشه آنان و اربابان آمریکایی و صهیونیستشان مصمم تر و با انگیزه تر خواهد نمود. شهادت پرافتخار و مظلومانه این شهید والامقام را به محضر حضرت ولیعصر، مقام معظم رهبری و بويژه مردم شهیدپرور استان تسلیت عرض می نمایم و به ایشان علو درجات و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و برای خانواده عزادار و بزرگوارشان و دوستان موسسه قرآن و عترت نور صبر و اجر مسألت دارم.
گفتنی است، علی اکبر ولایتی، رئیس هیئت مؤسس و هیئت‌ امنای دانشگاه آزاد اسلامی و استاندار آذربایجان شرقی نیز در پیام‌هایی جداگانه شهادت وحید فرهنگی مدافع حرم آل الله را تسلیت گفتند./935/پ
۲۰۳/ب۲

 

ارسال نظرات