۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۵۳۷۱۱۸
حجت الاسلام نقوی:

زیارت اربعین حسینی تبلیغ عملی ولایت است

عضو شورای موسسه سراج گفت: پیام اصلی اربعین به جهانیان شناساندن مفهوم ولایت است؛ زیرا دشمنان اسلام به خوبی فهمیده اند که اسلام در پرتو ولایت اسلامی ظلم ستیز است.
حجت الاسلام نقوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام ناصر نقوی مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان امشب در دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع طلاب همدانی بیان داشت:  همایش میلیونی اربعین نماد ولایت به شمار می رود که بزرگ ترین تبلیغ هم سویی، هم گرایی و هم افزایی عالم هدایت است.

وی تصریح کرد: اربعین حسینی بزرگ ترین نمایش ایثار، گذشت، هم دلی، دست گیری و اتحاد کلمه در بین مسلمین است، صفای دل در موکب های اربعین مشهود است.

وی ادامه داد: این راهپیمایی جهانی نمایش اخلاق درونی عالم اسلام است، این اخلاق به جهانیان نشان داده است که هم دلی در اسلام مهم تر از هم زبانی است.

عضو شورای موسسه سراج بیان داشت: زیارت اربعین حسینی تبدیل شده به تبلیغ عملی اسلام و ولایت، این حرکت بین المللی بدون در نظر گرفتن سیاست و دنیا همه اش با عشق امام حسین(ع) حاصل می شود.

وی در ادامه افزود: پیام اصلی اربعین به جهانیان شناساندن مفهوم ولایت است، دشمنان اسلام به خوبی فهمیده اند که اسلام در پرتو ولایت اسلامی ظلم ستیز است.

حجت الاسلام نقوی گفت: ترس دشمنان و استکبار جهانی از اسلام این است اسلام حد و مرز نمی شناسد، مسلمانان و شیعیان در پرتو ولایت استکبار جهان را از بین خواهند برد.

وی در ادامه افزود: حضور 20 میلیون جمعیت در کربلا نشان دهنده عشق مسلمانان به حسین ابن علی(ع) است، این حضور نشانه از ولایت مداری مسلمانان است.

وی در پایان یادآور شد: راهپیمایی اربعین عملی مستحب است، حضور 20 میلیون جمعیت مسلمان در یک عمل مستحب نشان دهنده عشق قلبی آن ها است، دشمنان این را بدانند که اگر کربلا دوباره شکل بگیرد صد ها میلیون مسلمان اعزام می شود./979/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات