۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۵۳۷۱۵۷
همزمان با دهه آخر صفر صورت می پذیرد؛

اقامه نماز جماعت بارگاه رضوی به امامت آیات هاشمی شاهرودی و علم الهدی

همزمان با فرارسیدن دهه آخر صفر اقامه نمازهای جماعت حرم مطهر رضوی با امامت رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی صورت می گیرد.
هاشمی شاهرودی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با فرارسیدن دهه آخر صفر و ایام شهادت پیامبر اکرم(ص)، امام حسن مجتبی و امام رضا(ع) ویژه برنامه ها و اقداماتی همزمان با این ایام در بارگاه منور رضوی برگزار خواهد شد که اقامه نمازهای جماعت توسط رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی از آن جمله است.

این گزارش حاکی است، طبق برنامه ریزی آستان قدس رضوی، آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم استان خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری نماز جماعت مغرب و عشا را درصحن جامع رضوي هفدهم آبان ماه تا بیست و هشتم ماه جاری اقامه خواهد کرد.

همچنين آيت الله سید احمد علم الهدی، امام جمعه مشهد مقدس و نماينده ولي فقيه در استان خراسان رضوی نیز نماز جماعت ظهر اربعین حسینی و نیز دو روز پایانی ماه صفر را در تاریخ بیست و هفتم و بیست و هشتم ماه جاری در صحن جامع ر ضوی اقامه خواهد کرد.

گفتنی است سایر برنامه های آستان قدس رضوی برای ایام دهه آخر صفر از طریق رسانه های ارتباط جمعی به اطلاع زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) خواهد رسید./820/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات