۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۳۷۱۸۹
اربعین؛

حضور مسؤولان در کنار راهپیمایان اربعین حسینی

مسؤولان کشوری و عالیرتبه جمهوری اسلامی در کنار راهپیمایان اربعین حسینی حضور یافتند.
اربعین اربعین اربعین اربعین اربعین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مسؤولان کشوری در کنار عزاداران و راهپیمایان اربعین حسینی در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی حضور یافتند.

براساس این گزارش، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور دقایقی پیش به همراه وزیر ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان در کنار راهپیمایان اربعین در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی حضور یافت.

معاون اول رئیس جمهور در حاشیه این راهپیمایی معنوی و باشکوه به اصحاب رسانه گفت: خوشبختانه با تلاش های دولت، ملت و نیروهای مسلح عراق، امنیت خوبی در عراق برقرار شده است.

جهانگیری نیز تصریح کرد: با نابودی گروهک های تکفیری و تروریستی در عراق، هم اکنون دولت عراق حاکمیت کامل را در دست دارد.

گفتنی است، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات نیز در مسیر راهپیمایی عظیم اربعین حسینی حضور پیدا کرد؛ همچنین محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر اسلامی تهران به همراه دو تن از اعضای این شورا در مسیر نجف اشرف به کربلای معلی در راهپیمایی اربعین حسینی حضور یافت.

لازم به ذکر است، محمدعلی نجفی شهردار و محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران جهت بررسی خدمات دهی نیروهای شهرداری در مراسم اربعین عازم عراق شدند.

در این سفر، محسن هاشمی و مجید فراهانی دو عضو شورای اسلامی شهر تهران از صحن حضرت زهرا (س) در کنار حرم حضرت علی (ع) بازدید کردند.

همچنین رئیس شورای شهر تهران، از خدمات رسانی نیروهای شهرداری تهران در نجف اشرف به زوار اباعبدالله الحسین(ع) بازدید کرد./9453/پ۲۰۴/ب۲

 

 

ارسال نظرات