۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۳۷۲۱۵
اربعین؛

راهپیمایی اربعین زمینه ساز ظهور

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم گفت: وقتی در یک راه صحیح در کنار هم باشیم می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم که آماده سازی زمینه ظهور حضرت حجت یکی از این کارهای بزرگ است.
حال و هوای کربلا در آستانه اربعین حسینی

حجت الاسلام حجت الله اردشیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت راهپیمایی اربعین عنوان کرد: راهپیمایی اربعین مهم‌ترین نقش را در احیا و زنده نگه داشتن نهضت عاشورا دارد.

وی افزود: مهمترین برکتی که می توان برای این سفر عظیم برشمرد این است که در حقیقت احیای راه ابی عبدالله(ع) و لبیک به امام حسین(ع) است.

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم تصریح کرد: مهم ترین پیام عاشورا مبارزه با ظلم بود که این حرکت عظیم اربعین می خواهد این را برساند که ما همواره در راه مبارزه با ظلم و یاری مظلوم همچنان اقتدا به وجود امام حسین(ع) می کنیم.

وی زمینه سازی را مهم‌ترین موضوع در راهپیمایی اربعین دانست و خاطرنشان کرد: یکی از درس های اربعین درس با هم بودن است و اینکه ما بدانیم که وقتی در یک راه صحیح در کنار هم باشیم می توانیم کارهای بزرگی را انجام دهیم که آماده سازی زمینه ظهور حضرت حجت یکی از این کارهای بزرگ است.

حجت الاسلام اردشیری تأکید کرد: مهم ترین دلیل ماندگاری راه امام حسین(ع)، الهی بودن این حرکت است این حرکت  چون الهی بود ماندگار شد و راهپیمایی اربعین نیز همین ویژگی را دارد.

عضو مجمع نمایندگان حوزه علمیه قم در پایان خاطرنشان کرد: ان شاالله با همگرایی، معرفت و گوش دادن به مقتدای زمان خود بتوانیم زمینه ظهور را فراهم کنیم که این راهپیمایی در آن مسیر و زمینه ساز آن امر بزرگ خواهد بود./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات