۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۵۳۷۲۶۸
مسؤول کمیته فرهنگی ستاد اربعین مطرح کرد؛

ضرورت صیانت از حرکت اربعین در مقابل شبهات

مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع در اربعین امسال، گفت: صیانت از حرکت عظیم اربعین در مقابل شبهات و خرافات هدف اصلی این کمیته بوده است.
حجت الاسلام حمید احمدی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حمید احمدی مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین با اشاره به حال و هوای خاص در کربلای معلی، اظهار کرد: برنامه های متخلف فرهنگی و آموزشی در این ایام برگزار شده است.
وی با بیان اینکه برای فردا نیز برنامه هایی تدارک دیده شده است، افزود: قرائت دعای کمیل، دعای ندبه و زیارت اربعین و همچنین برگزاری مراسم ویژه عزاداری در موکب کنار بعثه مقام معظم رهبری از جمله این برنامه ها است.
مسؤول کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین گفت: صیانت، گسترش و حفاظت حرکت بزرگ و فرهنگی «اربعین» از برخی شبهاتی که سبب خدشه دار شدن این حرکت عظیم می شود مهم ترین هدف این کمیته بود.
وی با بیان اینکه در این زمینه نشست های توجیحی و آموزشی با سخنرانان، مداحان، موکب داران و برخی دیگر از ارگان ها قبل از مراسم برگزار شده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با رعایت زائران شاهد مراسمی با کمترین حاشیه بوده ایم.
حجت الاسلام احمدی بیان کرد: همچنین بصیرت افزایی که جزو توصیه ها و تأکیدات مقام معظم رهبری و مراجع عظام بوده مورد توجه قرار گرفته است.
وی ادامه داد: ایجاد نشاط معنوی و بهره گیری از فضای معنوی این مکان از دیگر موضوعاتی بوده که به آن توجه شده است./804/د
۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات