۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۵۳۷۳۱۹

سناریوی سعد حریری برای برهم زدن امنیت منطقه است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سناریوی استعفای سعد حریری و نقش عربستان در آن، گفت: این برنامه درواقع با هدف بر هم زدن امنیت منطقه طراحی و اجرایی شده است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته پیاده روی اربعین حسینی را شبیه معجزه خواند و گفت: حضور میلیون ها انسان از سراسر عالم در پیاده روی اربعین و وجه اشتراک بین آنها که حب امام حسین(ع) است شبیه معجزه است.

وی با بیان اینکه اربعین امتداد حرکت حضرت زینب(س) در حفظ و نگهداری نهضت امام حسین(ع) است، افزود: پیاده روی اربعین نشانه عظمت پیروان اهل بیت(ع) و نماد قدرت و وحدت پیروان اهل بیت(ع) است.

راهپیمایی اربعین نماد وحدت و اقتدار امت اسلامی است

نماینده ولی فقیه در لرستان راهپیمایی اربعین و اجتماع امروز را نماد وحدت امت اسلامی و اقتدار امت اسلامی در برابر یزیدیان زمان عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به نقش استان لرستان در خدمت رسانی به زائران اربعین بیان کرد: حضور جوانان غیور، مردم ولایتمدار و موکب های متعدد در داخل استان و کشور عراق نشانه عشق و ارادت مردم به اهل بیت(ع) است.

وی ادامه داد: بهترین نقطه در شهر نجف اشرف در اختیار موکب حضرت ابوالفضل(ع) لرستان است و بهترین پذیرایی ها در آن صورت می گیرد.

سفر پوتین به ایران آینده منطقه را تضمین می کند

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به سفر پوتین، رییس جمهور روسیه به ایران و دیدار رهبر معظم انقلاب بیان کرد: این دیدار نشانه عمق و استحکام روابط گرم و صمیمانه ایران و روسیه در منطقه است.

وی با بیان اینکه این سفر آینده منطقه را تضمین می کند و موجب تثبیت ائتلاف ضد آمریکایی و مبارزه با داعش در منطقه می شود، اظهار داشت: تنها ائتلافی که با داعش مبارزه کرده ائتلاف ایران، روسیه و سوریه بوده که این امر نتیجه داده است.

سناریوی سعد حریری برای برهم زدن امنیت منطقه است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به سناریو سعد حریری و عربستان در منطقه اشاره و عنوان کرد: سعد حریری در این سناریو  نقش ایفا می کند و این یکی از مجموعه برنامه های نشست ریاض است که رییس جمهور آمریکا در آن حاضر شد.

وی با بیان اینکه این سناریو برای بی ثبات کردن منطقه، برهم زدن امنیت منطقه و جلوگیری از نفوذ مقاومت اسلامی است، اظهار داشت:  آمریکا به دنبال جلوگیری از نفوذ مقاومت اسلامی است؛ اما باید بداند که هر توطئه و نقشه ای برای منطقه بکشد به نفع مقاومت تمام شده و موجب شکست آمریکا و عربستان می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان در پایان شهادت هشت مرزبان به دست تروریست ها که یکی از این مرزبان اهل استان لرستان و شهرستان کوهدشت بود را تسلیت گفت./9459/پ۲۰۱/ب۲

 

ارسال نظرات