۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۵۳۷۴۲۸
رسانه های امروز در یک نگاه؛

اربعین نماد اتحاد شیعیان

داعش در خط پایان، فریاد آخرالزمان، سهم انقلاب اسلامی از نظم آینده جهان، اربعین و فرهنگ‌سازی صلح واقعی در جهان، شفاف‌سازی رخدادهای بزرگ منطقه بخشی از مهمترین عناوین رسانه های امروز است.
روزنامه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، داعش در خط پایان، فریاد آخرالزمان، سهم انقلاب اسلامی از نظم آینده جهان، اربعین و فرهنگ‌سازی صلح واقعی در جهان، شفاف‌سازی رخدادهای بزرگ منطقه بخشی از مهمترین عناوین رسانه های امروز است که بیشتر آنها به حماسه عظیم پیاده روی اربعین اشاره داشتند.

با توجه به حضور میلیونی عزاداران حسینی در اربعین سالار شهیدان در کربلای معلی به جرات می توان گفت یکی از عظیم ترین اجتماع بشریت را در طول تاریخ خلق می کنند و در این باره روزنامه وطن امروز نوشت که اربعین حسینی در واقع اتحاد عزاداران حسینی و شیعیان سراسر جهان است که هرساله در اربعین حسینی اتفاق می افتد.

یکی دیگر از موضوعاتی که رسانه ها به آن اشاره داشتند شکست آمریکا در سیاست های خارجی و داخلی است که با نابودی داعش در منطقه که قصد داشت قدرت مقاومت را در لبنان و سوریه و عراق تضعیف کند به طور علنی شکست خورد و به قدرت مقاومت در این سال های اخیر بیشتر پی برد.

گفتنی است رسانه های امروز به موضوعات دیگری از جمله نقشه های غرب علیه قدرت موشکی ایران اشاره کردند که در ادامه آنها را با هم می خوانیم.

داعش در خط پایان

روزنامه حمایت در یادداشتی نوشت: داعش، محصول برنامه‌ریزی سازمان‌های اطلاعاتی غربی و پشتیبانی‌های ارتجاع عرب و صهیونیسم بود و هدف آن، تضعیف جبهه مقاومت و دولت‌های مقاوم عراق و سوریه بوده است که این سیاست کماکان بدون تغییر در جریان است.

ادامه مطلب...

فریاد آخرالزمان

روزنامه وطن امروز نوشت: ۲۰صفر امسال در حالی در تقویم ورق خورد که حضور بیش از ۲۰‌میلیون زائر در کربلا از سراسر جهان با شعارهای «لبیک یا حسین» و «لبیک یا مهدی»، اربعین را به یکی از عاشورایی‌ترین اربعین‌های حسینی تبدیل کرد.

ادامه مطلب...

سهم انقلاب اسلامی از نظم آینده جهان

روزنامه جوان نوشت: امروز نه تنها آمریکا دیگر یک ابر قدرت هژمون نیست بلکه در باتلاق مشکلات داخلی و خارجی خود در حال غرق شدن است.

ادامه مطلب...

اربعین و فرهنگ‌سازی صلح واقعی در جهان

روزنامه جام جم در یادداشتی نوشت: فرزندان در کنار پدرانشان هر سال در اربعین ۲۰ روز عمل می‌کنند به درس دوست داشتن و محبت به دیگرانی که نمی‌شناسند هر کس که باشد از شیعه و سنی تا مسیحی و حتی یهود، هر کس که در این راه مهمان حسین است.

ادامه مطلب...

شفاف‌سازی رخدادهای بزرگ منطقه

روزنامه جوان نوشت: در پرونده یمن، دستور کار فوری غرب، پایان دادن به جنگ و بحران در این کشور مظلوم است ولی نمی‌توانند در شرایط دست برتر یمنی‌ها و آسیب‌پذیری راهبردی برای محمد بن سلمان، آن را به اجرا بگذارند.

ادامه مطلب...

قدم در راه نهاده‌ایم مهدی جان!

روزنامه وطن امروز نوشت: ملیت‌ها، آیین‌ها، مرزها، رنگ‌ها و نژادها، اینجا همه در یک ملت و یک آیین، یک مرز، یک رنگ و یک نژاد، متجلی شده! اینجا می‌توان همه را دید! و با همه آشنا شد! و الحق که چقدر گرم است و چقدر در خروش است، خون حسین!

ادامه مطلب...

رمزگشایی از بازی موشکی غرب در قبال ایران

روزنامه وطن امروز در یادداشت امروز خود نوشت: سران هر دو حزب دموکرات و جمهوری‌خواه در آمریکا هیچ‌یک برجام را به صورت مستقل و در قالب یک متن مورد تحلیل قرار نمی‌دهند، بلکه آن را به عنوان پدیده‌ای روبنایی در بطن یک زمینه تحت عنوان «مهار ایران قدرتمند» تعریف می‌کنند.

ادامه مطلب...

در پایان گفتنی است اربعین حسینی یک نماد شیعه به شمار می رود که چندین سال است که همه جهانیان را انگشت به دهان گذاشته است که این حسین کیست که همه عالم دیوانه اوست./۱۳۲۵//۳۰۲/خ

ارسال نظرات