۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۵۳۷۴۵۷
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

آل سعود نوکر آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه است

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود امروز نوکری آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه انجام می دهد، گفت: هیچ ننگی بالاتر از این برای سعودی ها نیست که با آمریکا و صهیونیست ها علیه اسلام و امت اسلامی هم پیمان شده اند.
امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از مسؤولان و فعالان فرهنگی شهرستان نکا با تسلیت ایام عزاداری اربعین حسینی گفت: سیره و گفتمان حسینی باید در همه سطوح زندگی فردی و اجتماعی ما نهادینه شود.

مسؤول حوزه علمیه نکا در ادامه سخنان خود با بیان این که معارف اهل بیت(ع) راه صحیح زیستن را به ما نشان می دهد، افزود: امروز راه و منش حسینی باید در همه مراحل زندگی ما باید مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه نکا با اشاره به این که سیره اهل بیت(ع) راه برون رفت جامعه بشری از بحران ها و مشکلات امروز است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از مهم ترین عوامل بحران های بشری فاصله گرفتن از معارف دینی و اخلاقی است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران همچنین با بیان این که سیدالشهدا راه صحیح زندگی کردن را به بشریت آموخته است، تصریح کرد: راه امام حسین(ع) دفاع از حق، ظلم ستیزی و زیر بار ذلت نرفتن است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز جامعه اسلامی بیش از هر زمان دیگری نیازمند معارف دینی و اهل بیت(ع) هستند، خاطرنشان کرد: امروز جامعه اسلامی برای حفظ عزت و اقتدار خود باید معارف دینی را در جامعه هرروز گسترش دهد.

امام جمعه نکا با بیان این که دشمنان و بدخواهان اسلام ناب تلاش می کنند تا دین و معارف اسلامی در جامعه اسلامی کمرنگ شود، تصریح کرد: به همین دلیل همه توان دشمن در جهت کمرنگ کردن ارزش های دینی و انقلابی در جامعه اسلامی به کار گرفته شده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دین در خطر تحریف دشمنان اسلام قرار دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان قسم خورده اسلام ناب، با به وجود آوردن تکفیری های تندرو تلاش می کنند تا چهره ای خشن از اسلام ناب در جهان به نمایش بگذارند.

مسؤول حوزه علمیه مازندران با بیان این که اسلام یک دین رحمانی است که تأکید بر صلح، هم زیستی مسالمت آمیز، دوستی و برادری دارد، تصریح کرد: اما متأسفانه شکست خوردگان عالم تلاش می کنند تا چهره ای دروغین از دین به جهانیان مخابره کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز بیش از هر زمان دیگری می توانیم چهره حقیقی دین و اهل بیت(ع) در شکوه و عظمت اربعین حسینی مشاهده کنیم، خاطرنشان کرد: در کجای عالم چنین اجتماع عظیمی آن هم از سراسر جهان برای زیارت سومین امام شیعیان این گونه پای پیاده حرکت می کنند.

امام جمعه نکا با بیان این که عظمت و اقتدار اهل بیت(ع) امروز بیش از هر زمان دیگری در جهان به نمایش گذاشته شده است، افزود: تبلیغات منفی دشمن علیه دین و اهل بیت(ع) با چنین خروش میلیونی در اربعین حسینی کاملاً خنثی شد و چهره حقیقی دین و اهل بیت(ع) به ملت های جهان نشان داده شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دین عامل عزت و اقتدار هر ملتی است، خاطرنشان کرد: اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف چنین جایگاه ارزشمندی دارد به دلیل حاکمیت دینی در این کشور است.

حجت الاسلام لائینی در ادامه سخنان خود با اشاره به لجن پراکنی های برخی مقامات به اصطلاح کشورهای اسلامی منطقه، این همراهی آنها با دولت های غربی به ویژه آمریکا را نشان دهنده نوکری آنها برای مستکبران عالم دانست و تصریح کرد: متأسفانه امروز آل سعود به مجری سیاست های آمریکا در منطقه تبدیل شده است.

مسؤول حوزه علمیه نکا با بیان این که آل سعود امروز نوکری آمریکا و رژیم صهیونیستی را در منطقه انجام می دهد، افزود: هیچ ننگی بالاتر از این برای سعودی ها نیست که با آمریکا و صهیونیست ها علیه اسلام و امت اسلامی هم پیمان شده اند.

امام جمعه نکا با تأکید براین که به طور حتم آینده آل سعود همان سرانجام صدام جنایت کار خواهد بود، تصریح کرد: اگر آل سعود دست از این اقدامات مشمئز کننده خود در منطقه برندارد به طور نابود خواهد شد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه آل سعود با آمریکا و صهیونیست ها برای کشتار مردم بی گناه سوریه، یمن و عراق هم پیمان شده است، خاطرنشان کرد: جنایت هایی که این کشور در یمن انجام داده است هیچ گاه از ذهن ها فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام لائینی با بیان این که امروز نام عربستان سعودی نیز در لیست جنایت کاران جهان اضافه شده است، تصریح کرد: آل سعود علاوه بر یمن با حمایت های آمریکا و صهیونیست ها در دیگر کشورهای منطقه نیز دست به جنایت و حمایت مالی از گروه های تروریستی می زند.

امام جمعه نکا همچنین با محکوم کردن سخنان مقامات سعودی علیه جمهوری اسلامی ایران، این اظهارات را کاملاً بی اساس دانست و گفت: عربستان سعودی امروز یک جنایت کار جنگلی است که متأسفانه در سایه حمایت های آمریکایی ها دست به این گونه اقدامات جنون آمیز در منطقه زده است.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که آل سعود به عنوان مهم ترین هم پیمان آمریکا و صهیونیست ها در منطقه شکست سنگینی از جبهه مقاومت خورده است، افزود: به همین منظور تلاش می کند با همکاری صهیونیست ها علیه حزب الله لبنان توطئه جدیدی را آغاز کند که به طور شکست نهایی با آل سعود خواهد بود.

حجت الاسلام لائینی با تأکید براین که مقامات سعودی باید مراقب اظهارات خود در برابر جمهوری اسلامی ایران باشند، خاطرنشان کرد: اربابان آل سعود نتوانستند حدود چهار دهه در برابر ملت ایران بیاستند، عربستان سعودی که نوکر حلقه به گوش آمریکایی ها بیش نیست.

امام جمعه نکا با بیان این که ملت بزرگ ایران هوشیارتر از هر زمان دیگری در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی حاضر هستند، تصریح کرد: دشمنان ملت ایران باید بدانند که کوچکترین تحرکی از سوی دشمنان این ملت را با سنگین ترین وجه ممکن خواهند داد./۱۳۱۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات