۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۵۳۷۴۸۵
رییس تبلیغات اسلامی دلفان:

اقامه نماز جماعت در مدارس سبب کاهش آسیب های اجتماعی می شود

رییس تبلیغات اسلامی دلفان بر ضرورت حضور مبلغان در مدارس و اقامه نماز جماعت در مدارس تأکید کرد و گفت: اقامه نماز جماعت در مدارس سبب تقویت معنویت و گرایش نوجوانان به سمت ارزش های دینی شده و در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است.
مبلغان جهادی

حجت‌الاسلام علی شاهیوندی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دلفان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: با توجه به آسیب هایی که پیش روی نسل جوان و نوجوان است، حضور مبلغان در مدارس ضروری است.

وی با تأکید بر ضرورت اقامه نماز جماعت در مدارس افزود: حضور مبلغان و اقامه نماز جماعت در مدارس از عوامل کاهش آسیب های اجتماعی است.

حجت‌الاسلام شاهیوندی با اشاره به رویارویی دانش آموزان در مدارس با آسیب های اجتماعی عنوان داشت: از دغدغه های مسؤولان و والدین دانش آموزان در طول سال تحصیلی مصون ماندن این قشر در برابر آسیب ها است.

وی اظهار داشت: با پیگیری اقامه نماز در مدارس، بیان احکام دینی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات دانش آموزان می توان تا حدودی آنان را از خطرات احتمالی آسیب ها مصون ساخت.

رییس تبلیغات اسلامی دلفان با اشاره به وجود دو مدرسه علمیه برادران و خواهران در این شهرستان خاطرنشان کرد: با استفاده از ظرفیت تبلیغی طلاب این مدارس، مبلغان به مدارس آموزش و پرورش شهرستان دلفان اعزام شده اند و تا پایان سال تحصیلی فعالیت تبلیغی مستمر دارند.

وی اظهار داشت: طلاب با بصیرت بخشی، پاسخگویی به سؤالات و شبهات دینی و اقامه نماز جماعت، برپایی گفتمان های دینی به منظور روشنگری بین نسل نوجوان اقدام می کنند.

حجت الاسلام شاهیوندی بیان کرد: امید است در سایه بصیرت بخشی و روشنگری بین نسل جوان و نوجوان بتوان گام های مؤثری در کاهش آسیب های اجتماعی و جلوگیری از ورود این آسیب ها به کانون خانواده گرفته شود./9459/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات