۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۵۳۷۶۲۹
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

تبیین سبک زندگی اسلامی لازمه مقابله با نفوذ سبک زندگی غربی است

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با تأکید بر ضرورت تبیین سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی فرزندان گفت: تبیین سبک زندگی اسلامی لازمه مقابله با نفوذ سبک زندگی غربی است.
تبلیغ دین

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه  لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وضعیت تبلیغی مبلغان در مناطق مختلف بیان داشت: فعالیت مبلغان در جامعه امری مهم برای رشد و پیشرفت جامعه و ارتقا فرهنگ دینی و معنوی است.

وی با اشاره به فعالیت طلاب مبلغ در مناطق روستایی  لرستان افزود: طلاب با نقش آفرینی در عرصه تبلیغ در پی ترویج ارزش ها و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه به ویژه بین نسل جوان هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: بصیرت بخشی و معرفت افزایی بین نسل جوان و مصون سازی این قشر در برابر آسیب های اجتماعی موجب تقویت فرهنگ معنویت و خنثی سازی هجمه های فرهنگی می شود.

وی در ادامه برگزاری گفتمان های دینی، کلاس های آموزشی قرآنی برای انس بیشتر جوانان با قرآن، بیان احکام و معارف دینی و بیان مسائل روز جامعه، اقامه نماز جماعت از جمله برنامه هایی است که از سوی طلاب مبلغ در مناطق روستایی برگزار می شود.

حجت الاسلام ولی پور خاطرنشان کرد: هدف از فعالیت تبلیغی مبلغان روشنگری بین آحاد مردم برای هوشیاری در برابر توطئه های فرهنگی و مقابله با این دسیسه ها است، روحانیان تلاش می کنند با ترویج ارزش ها نسل جوان را مصون سازند.

وی ابراز امیدواری کرد که در سایه نهادینه سازی ارزش ها از سوی مبلغان دینی بتوان در ارتقای فرهنگ دینی و معنوی جامعه نقش آفرین شد و باورهای دینی جوانان را تقویت کرد و در این راستا نیازمند بصیرت بخشی بین خانواده ها است.

تبلیغ حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: خانواده ها در امر تربیت نسل جوان باید هوشیار بوده و با تربیت دینی فرزندان و پیروی از سبک زندگی اسلامی از ورود سبک زندگی غربی به کانون خانواده جلوگیری کنند./9459/ت۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات