۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
کد خبر: ۵۳۷۶۵۹
با هدف گرامیداشت شهدای مدافع حرم؛

پنجمین شب خاطره دفاع مقدس برگزار می شود

پنجمین شب خاطره دفاع مقدس به مناسبت سالروز آزادسازی سوسنگرد و گرامی داشت شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا برگزار می شود.
شب خاطره

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان آذربایجان شرقی، سرپرست حوزه هنری استان آذربایجان شرقی گفت: پنجمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامی داشت سالروز آزادسازی سوسنگرد و با یاد و گرامی داشت شهید مدافع حرم وحید فرهنگی والا و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز حجه الاسلام سید محمد علی آل هاشم برگزار می شود.
جواد کریم نژاد افزود: این برنامه به همراهی جمیع نهادهای فرهنگی و با حضور رزمندگان، ایثارگران، خانواده های معظم شهدا، یادگاران و آزادگان هشت سال دفاع مقدس، مسئولان و عموم مردم برگزار خواهد شد.
کریم نژاد هدف از برگزاری این مراسم را ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص گردآوری و تدوین خاطرات هشت سال جنگ تحمیلی شبهای خاطره دفاع مقدس در استان آذربایجان شرقی به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری استان در چهارشنبه های آخر هر ماه برگزار می شود.
کریم نژاد تصریح کرد: در پنجمین برنامه شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان پنج تن از چهره های شاخص عملیات آزاد سازی سوسنگرد چون؛ عبدالوهاب روشن رای، ابوالفضل فرج بخش، خلبان محمد علی رحیمی، حسنعلی ابراهیمی و میر نورانی به ذکر خاطره ای از آن ایام خواهند پرداخت.
وی خاطر نشان کرد: پنجمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان روز چهارشنبه 24 آبان ماه سال جاری راس ساعت 18 در محل سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی واقع در میدان دانشسرا برگزار می شود.
گفتنی است، عملیات سوسنگرد از عملیات جنگی ایران در جریان هشت سال  جنگ تحمیلی بود. این عملیات در محور سوسنگرد به صورت نیمه‌گسترده در تاریخ 28 آبان سال 59 انجام شد و در آن تعداد زیادی از رزمندگان آذربایجانی حضور داشتند و به درجه رفیع شعادت نائل آمدند./۹۳۵/د
۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات