۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۵۳۷۶۶۵
نماینده خبرگان رهبری:

هدف نهایی آل سعود شکست جبهه مقاومت است

نماینده خبرگان رهبری با بیان این‌که ناامنی در غرب آسیا به نفع آمریکا و صهیونیزم است، گفت: هدف نهایی آل سعود شکست جبهه مقاومت، براندازی انقلاب اسلامی و ترویج افراطی‌گری در منطقه است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه مراغه

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به این‌که غرب به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا به دنبال راه‌اندازی جنگی دیگر در خاورمیانه هستند، اظهار داشت: آمریکا به دنبال تحریم عربستان برای ورود به جنگ با ایران است.

وی با اشاره به این‌که شکست داعش و دیگر گروهک های تروریستی در منطقه مغایر با طرح‌ها و برنامه های غربی عربی است، خاطرنشان کرد: تمامی نقشه های صهیونیزم کشاندن جنگ با داعش در داخل مرزهای ایران بود که با خنثی شدن این توطئه به دنبال فتنه ای دیگر این بار با دستان عربستان سعودی است.

امام جمعه مراغه با تأکید بر این‌که ناامنی در غرب آسیا به نفع آمریکا و صهیونیزم است، گفت: آمریکا به دنبال فروش تسلیحات گسترده در خاورمیانه است، به یقین قرار گرفتن حکام خودفروخته آل سعود در کنار رژیم غاصب صهونیستی در راستای تامین منافع نظام سلطه در منطقه است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این که دخالت عربستان در امور داخلی کشورهای منطقه اقدامی مغایر با حقوق بین الملل و مقدمه‌چینی برای توطئه ای دیگر در منطقه است، تصریح کرد: این روزها شاهدیم که حکام سعودی با دخالت در امور داخلی لبنان و اجبار نخست وزیر این کشور به استعفا درصدد ایجاد فتنه ای دیگر است.

وی با اشاره به این‌که سخنرانی کوبنده سیدحسن نصرالله پرده از اهداف پنهان آل سعود در منطقه برداشت،  ادامه داد: آل سعود به دنبال بر هم زدن امنیت و اتحاد ملی لبنان است، آنچه مسلم به نظر می رسد؛ این برنامه دیکته شده از سوی سران آمریکا و رژیم صهیونیستی است که از سوی حکام سعودی اجرایی می شود.

نماینده خبرگان رهبری با تأکید بر این که هدف نهایی رژیم عربستان سعودی شکست جبهه مقاومت، براندازی انقلاب اسلامی ایران و ترویج افراطی‌گری در منطقه است، افزود: از سوی دیگر شاهدیم که چنین وضعیتی به نفع آمریکاست، چراکه فروش سلاح به عربستان از سوی آمریکا و غرب برای رونق بخشی به کارخانه های اسلحه سازی است./935/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات