۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۳۷۷۷۶
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

مسؤولان با تمام توان به حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه کمک کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پیامی به حادثه دیدگان زلزله استان کرمانشاه، گفت: از مسؤولان درخواست داریم با تمام توان و در راستای دستورات رهبر معظم انقلاب به ياري مردم شتافته و از محنت آنها بکاهند.
زلزله

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در پیامی جان باختن هموطنان در حادثه تلخ و مصیبت‌بار زمین‌لرزه در غرب کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالي

ملت شريف و صبور آذربايجان غربي و استانهاي همجوار

سلام‌هاي گرم و آکنده از احساس همدردي اينجانب را پذيرا باشيد؛ زلزله آيتي از هزاران نشانه الهي است که بندگان مومن را اميدوار به وجود نازنين حضرت باري‌تعالي نگه داشته و عظمت الهي را بر رخ منکران وجود الوهيت مي‌کشد؛ ليکن خسارات ناشي از اين حادثه دلخراش و جانسوز است که باز با استعانت از درگاه احديت، سهل و آسان مي‌گردد.

زلزله اخير در استان‌هاي غربي کشور که هم استاني‌هاي عزيز نيز در آذربايجان غربي آن را احساس نمودند خساراتي را به بار آورده است که ضمن تسليت به خانواده‌هاي داغدار در اين استان و ديگر استان‌هاي غربي از مسئولان درخواست دارم با تمام توان و در راستای دستورات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به ياري مردم شتافته و از محنت ايشان بکاهند.

اينجانب به نوبه خود و مردم شريف آذربايجان غربي، مصيبت وارده را بر خانواده‌هاي داغدار تسليت گفته و براي بازماندگان صبر جميل و اجر جزيل از درگاه ربوبيت خواستارم.

والسلام عليکم ورحمت الله و برکاته

سيد مهدي قريشي

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اروميه

پیام استاندار آذربایجان غربی در پی زمین لرزه کرمانشاه

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز با صدور پیامی کشته شدن هموطنان در سانحه غمبار زمین لرزه کرمانشاه را تسلیت گفت.

متن کامل پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه تلخ و مصیبت غمبار زمین لرزه شامگاه یکشنبه 21 آبان که به جان باختن شماری از هموطنان غیورمان در استان کرمانشاه منجر شد و مصدومان فراوان و خسارات مادی و معنوی بسیاری به بار آورد، مایه تاسف و تاثر فراوان گردید.

اینجانب به نمایندگی از مردم خونگرم و ایثارگر آذربایجان غربی ضمن عرض تسلیت و تعزیت به عموم مردم استان کرمانشاه،خاصه خانواده های مصیبت دیده و طلب آمرزش برای قربانیان و آرزوی شفای عاجل مجروحان و صبر و شکیبایی برای بازماندگان، آمادگی کامل دستگاه های امدادی،هلال احمر و مراکز درمانی خدمات رسان این استان را برای کمک به مردمان همیشه مقاوم و سربلند خطه کرمانشاه اعلام می کنم.

از درگاه خداومند متعال آرزو  دارم آلام آسیب دیدگان این حادثه جانکاه به سرعت تشفی یابد و با همیاری آحاد ملت، خسارات وارد آمده نیز به سرعت جبران گردد.

رجاء واثق دارم مردم صبور و مقاوم آن دیار، در پرتو الطاف حق تعالی و با همت و نصرت آحاد هموطنان، خانه و کاشانه خود را به سرعت بازسازی می کنند تا سرزندگی دوباره به آن بخش قهرمان پرور از میهن اسلامی بازگردد./936/د101/ب1

محمدمهدی شهریاری

استاندار آذربایجان غربی

ارسال نظرات