۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۳۷۷۹۸

پیام تسلیت ائمه جمعه اهل سنت کرمانشاه در پی زلزله

ائمه جمعه اهل سنت کرمانشاه با صدور پیام های جداگانه ای به ابراز همدردی با حادثه دیدگان زلزله پرداخته و خواستار رسیدگی هرچه سریعتر به وضعیت بازماندگان این حادثه شدند.
ائمه اهل سنت کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ماموستا محمد_محمدی امام جمعه اهل سنت كرمانشاه با صدور پيامي، جان باختن تني چند از برادران و خواهران غيور و مرز نشین ازگله، ثلاث باباجاني، جوانرود، سرپل ذهاب، قصرشیرین و دالاهو در حادثه زلزله شب گذشته را تسلیت گفت و از مسؤولان خواست با تمام توان به یاری مردم اين مناطق بشتابند و از همه امکانات به فوریت استفاده شود.

متن پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا اليه راجعون

حادثه دلخراش جان باختن عده ای از برادران و خواهران عزیز و غیور ازگله، ثلاث بابا جاني، جوانرود، سرپلذهاب، قصرشیرین، دالاهو و اسلام آباد غرب در اثر زلزله، براي اينجانب عمیقا تاثرآور و ناراحت کننده است،  با توجه به انس و الفتی که با مردم این مناطق در طی سالها خدمتگزاری آنان در نماز جمعه سرپل ذهاب داشته ام، خود را شریک غم خانواده های عزیز از دست داده و همدرد مصدومان حادثه می دانم و از مسؤولان محترم درخواست دارم همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند به سرعت و فوریت با بسيج تمام امکانات به یاری حادثه دیدگان بشتابند.

از مردم عزیز استان می خواهم با حفظ خونسردی خود با هماهنگي مدیران برای کمک به حادثه دیدگان همکاری نمایند.

محمد محمدی

ماموستا قادر قادری امام جمعه اهل سنت شهرستان پاوه نیز طی پیامی مصیبت وارده را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ضمن تسلیم در برابر اراده پروردگار لایزال؛ خبر زمین‌لرزه در ازگله، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب، قصرشیرین، جوانرود، اسلام‌ آباد غرب، کرند و برخی از شهرهای کردستان عراق، که منجر به جان‌ باختن و مصدوم شدن جمع زیادی از برادران و خواهران ایمانی و البته خسارت‌های مادی بسیاری گردید، موجب تأسف و تأثر فراوان شد.

این ‌جانب از طرف خود، جامعه روحانیت و مردم فهیم پاوه این حادثه‌ ی دردناک و مصیبت ‌بار را به رهبر معظم انقلاب، روحانیون محترم مناطق یاد شده که جمعی از عزیزان روحانی نیز جزو فوت‌ شدگان این حادثه دل‌ خراش هستند، مردم شریف استان کرمانشاه و به ‌ویژه به خانواده‌های مصیبت ‌زده تسلیت عرض نموده از درگاه خداوند سبحان برای مصدومان و مجروحان آرزوی بهبودی و شفای عاجل و برای جان ‌باختگان رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسألت می‌کنم.

در پایان از همه‌ مسئولان عزیز، مردم شریف_اورامانات و سایر شهرستان‌ها، درخواست می‌کنم که با تمام توان به یاری آسیب ‌دیدگان بشتابند و از عمیق ‌تر شدن این فاجعه جلوگیری نمایند.

قادری – امام جمعه پاوه

گفتنی است، حاج ماموستا قادری از ساعات اولیه صبح امروز به منظور ابراز همدردی با مصیبت دیدگان، در شهرهای ثلاث، ازگله و سرپل ذهاب حضور یافتند./8571/د101/ب1

ارسال نظرات