۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۵۳۷۸۳۵
در حوزه علمیه اهواز؛

مراسم استقبال از شهید مدافع حرم برگزار می شود

مراسم استقبال از شهید مدافع حرم، حبیب بدوی روز چهارشنبه بیست و چهارم آبان با حضور طلاب و اساتید در حوزه علمیه اهواز برگزار می شود.
شهید بدوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم استقبال از شهید مدافع حرم حبیب بدوی فردا سه شنبه 22 آبان ساعت ۱۶ بعد از ظهر در فرودگاه بین المللی اهواز برگزار خواهد شد.

همچنین، مراسم وداع با این مدافع حریم ولایت، همزمان با نماز مغرب و عشا فردا در مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) کوی ملت اهواز برگزار و سپس پیکر پاک و مطهرش تا منزلش تشییع خواهد شد.

براساس این گزارش، مراسم استقبال از شهید مدافع حرم حاج حبیب بدوی در حوزه علمیه اهواز با حضور طلاب و روحانیان و اساتید مدارس علمیه اهواز در ساعت ۱۰:۴۵ روز چهارشنبه 24 آبان برگزار خواهد شد.

همچنین، مراسم استقبال از شهید حبیب بدوی در دانشگاه شهید چمران اهواز، همزمان با نماز ظهر و عصر در روز چهارشنبه 24 آبان برگزار می شود.

براساس این گزارش، مراسم وداع با این شهید والامقام همزمان با نماز مغرب و عشاء در روز چهارشنبه 24 آبان در مسجد حاج علوان اهواز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید ححبیب بدوی، روز پنجشنبه ساعت ۱۵ از ابتدای تقاطع اتوبان آیت الله بهبهانی تا بلوار گلزار شهدای اهواز با حضور مسؤولان، خانواده های معظم شهدا و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار می شود.

لازم به ذکر است، شهید مدافع حرم حبیب بدوی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس، دو روز پیش، در شهر دیرالزور سوریه و در نبرد با گروهک های تکفیری به خیل شهدای مدافع حریم ولایت پیوست./9453/پ۲۰۴/ب۲

ارسال نظرات