۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۵۳۷۹۱۲
حجت الاسلام حاج علی اکبری:

طرح‌های رژیم صهیونیستی در منطقه در حال شکست خوردن است

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با اشاره به اینکه نابودی داعش سبب آشفته شدن آل سعود شد، گفت: در حال حاضر همه طراحی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه با تدابیر شایسته رهبر معظم انقلاب در حال شکست خوردن است و می‌توان به صراحت اعلام کرد که کشتی دشمنان امروز در گل نشسته است.
حاج علی اکبری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد، شب گذشته در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی، گفت: زلزله از آیات الهی است.

وی افزود: قرآن کریم از حادثه‌ای مانند زلزله گریزی به واقعه بزرگ قیامت می‌زند بنابراین زلزله‌هایی که امروز ما در گوشه‌هایی از جهان شاهد آن هستیم در برابر حادثه بزرگ قیامت هیچ است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با بیان اینکه انسان در پیچ زلزله عظیم قیامت قرار دارد، ابراز کرد: خداوند که عظمت مطلق از آن اوست از واقعه قیامت با عنوان حادثه عظیم یاد می‌کند و می‌فرماید: شما آن را خواهید دید؛ در آن روز مادر فرزند شیرخوار خود را به سبب وحشتی که از قیامت دارد، رها می‌کند.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با استناد به آیات الهی، اظهار داشت: خداوند می‌فرماید: در آن روز هر آنچه در دل زمین نهفته است آشکار می‌شود؛ انسان مومن مدام به دنبال بهانه است تا خداوند و قیامت را یاد کند بر همین اساس با دیدن و شنیدن خبر زلزله حادثه بزرگ قیامت را به خاطر می‌آورد.

وی با تاکید بر اینکه انسان باید نسبت به آیات الهی درک و فهمی عمیق داشته باشد، گفت: خداوند در قیامت از ذره مثقال اعمالی که انسان در عالم دنیا انجام داده سوال می‌کند و پاداش و جزای آن را به دقت مورد محاسبه قرار می‌دهد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به همایش بزرگ اربعین، تصریح کرد: پدیده بی‌نظیر اربعین مایه رفعت اهل معنا و سرافکندگی دشمنان اهل بیت(ع) است امروز دشمنان درصدد سانسور کردن حقایق این همایش با شکوه هستند ولی هرگز این امر محقق نمی‌شود.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد ادامه داد: آنچه برای زیارت امام حسین(ع) بیان شده برای هیچ نبی و امامی ذکر نشده است، امسال ما شاهد ارتقای کمی و کیفی در برگزاری پیاده روی اربعین بودیم.

وی در بخش دیگر با اشاره به نابودی داعش در منطقه، گفت: امروز نفس‌های داعش به شماره افتاده و در مرحله نابودی کامل قرار گرفته است و به زودی پیروزی قطعی اعلام خواهد شد و این معجزه امام حسین(ع) و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام حاج علی اکبری با اشاره به اینکه نابودی داعش سبب آشفته شدن آل سعود شد، اظهار داشت: امروز همه طراحی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه با تدابیر شایسته رهبر معظم انقلاب در حال شکست است و می‌توان به صراحت اعلام کرد که کشتی دشمنان امروز در گل نشسته است.

رییس مرکز رسیدگی به امور مساجد با بیان اینکه جریان سعودی از درون در آستانه اضمحلال و نابودی قرار گرفته است، ابراز کرد: امروز فشارهای اجتماعی از درون خود عربستان شکل گرفته و این امر قابل انکار و پنهان کردن نبوده و بسیار نوید بخش است.

وی با اشاره به دعای 42 از کتاب نورانی صحیفه سجادیه ، گفت: اهل بیت(ع) اهمیت فراوانی به تلاوت و تدبر در آیات قرآن کریم می‌دادند به نحوی که پیامبر(ص) به ابن عباس فرمودند: برای من قرآن بخوان چرا که من دوست دارم قرآن را از دیگری بشنوم؛ پیامبر(ص) هنگام گوش دادن به آیات قرآن از چشمانشان همانند چشمه اشک می‌جوشید./807/پ۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات