۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۵۳۷۹۱۷
آیت الله کعبی:

اسکان و رساندن سریع کمک های ضروری برای زلزله زدگان ضرورت دارد

آیت الله کعبی در پیامی درگذشت تعدادی از هموطنانمان در کرمانشاه را تسلیت گفت.
آیت الله عباس کعبی

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان  در مجلس خبرگان رهبری، در پیامی ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در زلزله غرب کشور، رساندن سریع کمک ها و مدیریت عاجل بحران را خواستار شد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحيم

قال الله تعالى :

وَلَنَبْلُوَنَّكُم بِشَيْءٍ مِّنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِّنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ. الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُم مُّصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ. أُولَٰئِكَ عَلَيْهِمْ صَلَوَاتٌ مِّن رَّبِّهِمْ وَرَحْمَةٌ وَأُولَٰئِكَ هُمُ الْمُهْتَدُونَ

مصیبت درگذشت جمعی از  مردم عزیز استان ولایتمدار و شهید پرور "کرمانشاه" و مجروح شدن تعداد زیادی و تخریب خانه و کاشانه و زیر بناهای شهری و روستایی در حادثه تلخ زلزله موجب تأثر و تاسف شدید شد.

باعرض تسلیت به هموطنان داغدیده، از خداوند متعال غفران و رحمت واسعه و رضوان الهی برای در گذشتگان و شفای عاجل برای مجروحان خواهانم.

و نیز ازخدای بزرگ صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می نمایم.

بدون شک مردم و مسئولان دولتی و بسیج و نیروهای مسلح و هلال احمر، هرچه در توان دارند، در جهت  امداد رسانی و تسکین آلام روحی زلزله زده گان به کار می برند.

با تشکر و دعای خیر برای کلیه امدادگران عزیز، تسریع در آوار برداری، اسکان و رساندن سریع کمک های ضروری برای متضررین و مدیریت عاجل صحنه بحران، ضرورت دارد./9456/د۱۰۳/ب۲

ارسال نظرات