۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
کد خبر: ۵۳۷۹۹۴
امام جمعه موقت اهواز:

ایجاد شغل در جامعه از مهمترین عبادت ها است

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده ایجاد شغل را از مهمترین عبادت ها دانست و از مسؤولان خواست در از بین بردن موانع تولید تلاش کنند.
اهواز اهواز اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم بزرگداشت روز ملی صادرات و تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان خوزستان با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و دیگر مسؤولان امروز 23 آبان در اهواز برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز در این مراسم ضمن تسلیت زلزله اخیر کرمانشاه و ایام سوگواری اهل بیت علیهم السلام، اظهار داشت: مسؤولان تلاش های مضاعفی برای از بین بردن موانع تولید انجام دهند.

امام جمعه موقت اهواز افزود: مسؤولان با برداشتن موانع تولید، صادرات را هم بردارند و ایجاد اشتغال را در جامعه تهسیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن زاده در ادامه بیان داشت: مسؤولان هر ۳ ماه یکبار به مردم گزارش دهند که چه کاری برای تولید و صادرات انجام دادند تا مردم در رابطه با این مقوله مهم اطلاع پیدا کنند.

مسؤول بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج و زیارت خوزستان با بیان اینکه خوزستان از ظرفیت های بزرگی در حوزه صادرات برخوردار است، گفت: خوزستان با داشتن مرزهای زمینی، هوایی و آبی دارای ظرفیت های بزرگ در حوزه صادرات به کشورهای همجوار به ویژه کشور عراق است که باید از این ظرفیت بزرگ استفاده بهینه را کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به موضوع اربعین، تصریح کرد: در زمان مراسم اربعین حسینی مرزهای تجاری با کشور عراق نباید بسته شوند.

استاد حوزه و دانشگاه درباره رابطه ایجاد شغل در دین، ابراز داشت: ایجاد شغل در جامعه در حقیقت از مهمترین عبادت هاست؛ از این رو مسؤولان به این مقوله مهم بسیار توجه کنند.

در ادامه استاندار خوزستان در این مراسم اظهار داشت: تشکیل مجمع صادرکنندگان استان خوزستان در حقیقت یک ضرورت به شمار می آید که باید در اولویت قرار گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به گشایش مرز هوایی صادراتی در دزفول، بیان داشت: گشایش مرز هوایی صادراتی دزفول در حقیقت انتظار صادرکنندگان استان از وزارت صنعت، معدن و تجارت است؛ زیرا که با راه اندازی این خط هوایی، استان خوزستان می تواند به قطب صادرات غیرنفتی تبدیل شود.

گفتنی است در پایان این مراسم از صادرکنندگان برتر و نمونه در استان خوزستان، تجلیل به عمل آمد./9453/پ202/ب1

ارسال نظرات