۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۵۳۸۱۸۶
به مناسبت هفته وقف؛

مسؤولان و مدیران سازمان اوقاف با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کردند

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه به همراه مدیران، معاونان و کارکنان سازمان اوقاف در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور یافتند و با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.
عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، پیش از ظهر امروز به مناسبت فرارسیدن هفته وقف حجت الاسلام والمسلمین علی محمدی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه به همراه مدیران، معاونان و کارکنان سازمان اوقاف در حرم مطهر امام خمینی(ره) حضور یافتند و با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

مسؤولان سازمان اوقاف همچنین در بدو ورود با نثار تاج گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ امام خمینی(ره) ادای احترام کردند سپس رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: هفته وقف یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و مرهون راهنمایی‌ها و سفارشات امام راحل است.

وی افزود: اگر تلاش‌های بی‌وقفه حضرت امام و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب نبود انقلاب و نظام اسلامی به اهداف مورد نظر خود نمی‌رسید.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی اضافه کرد: بنابراین وظیفه دینی، شرعی و عقلانی حکم می‌کند همه مردم به ویژه مسؤولان به حرم امام مشرف شوند و با ایشان تجدید میثاق داشته باشند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه در پایان خاطر نشان کرد: امام راحل نسبت به موقوفات توجه فوق العاده‌ای داشتند، ایشان جمله معروفی در این حوزه دارند که می‌فرمایند: موقوفات باید به حالت وقفی خود باقی بماند و باید با دقت به وقف عمل شود./807/پ202/ب1

ارسال نظرات