۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۳۸۲۰۸
مسؤول گروه تبلیغ سراج همدان تشریح کرد؛

فعالیت های معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان برای امدادرسانی به حادثه دیدگان کرمانشاه

حجت الاسلام ارتقایی گفت: معاونت تبلیغ استان همدان در راستای دلجویی و امداد رسانی به مناطق زلزله زده آمادگی هرگونه کمکی اعم از اعزام مبلغ و تجمیع کمک های مردمی را دارد.
حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به حادثه تلخ زلزله در استان کرمانشاه گفت: حادثه زلزله در استان کرمانشاه نه تنها ایران اسلامی را بلکه تمام مسلمین جهان را عزادار کرده است.

وی تصریح کرد: معاونت تبلیغ استان همدان در راستای دلجویی و امداد رسانی به مناطق زلزله زده آمادگی هرگونه کمکی را اعم از اعزام مبلغ و تجمیع کمک های مردمی را دارد.

مسؤول گروه تبلیغ سراج همدان گفت: طبق آماری که از بین طلاب همدانی و همچنین مبلغان گروه سراج داشتیم برای اعزام مبلغ به کرمانشاه در ساعات اولیه 25 نفر از طلاب و مبلغان ثبت نام کردند.

وی در ادامه افزود: تا کنون 10 نفر از مبلغان همدانی به استان کرمانشاه اعزام شده اند، طلاب و مبلغان همدانی برای حضور در مناطق آسیب دیده حادثه زلزله کرمانشاه شور وشوق فراوانی از خود نشان دادند ولی متاسفانه عدم هماهنگی و مشکلات موجود در استان کرمانشاه مانع اعزام همه طلاب و مبلغان شد.

حجت الاسلام ارتقایی گفت: یکی دیگر از فعالیت های معاونت تبلیغ استان همدان ابلاغ ستاد های تجمیع کمک های مردمی برای مناطق زلزله به مبلغان و ائمه جماعات استان برای اعلام عمومی در مساجد بود.

مسؤول گروه تبلیغ سراج همدان در ادامه ابراز داشت: حوزه علمیه همدان و حسینیه امام خمینی(ره) از ستاد های جمع آوری کمک های مردمی همدان به آسیب دیدگان زلزله استان کرمانشاه به شمار می رود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: روز گذشته جمعی از طلاب همدانی با دسته گل از مجروحان زلزله استان کرمانشاه که به بیمارستان بعثت همدان اعزام شده بودند بدرقه کرده و از زحمات پرسنل بیمارستان بعثت تقدیر به عمل آوردند./979/ت302/ب1

ارسال نظرات