۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۵۳۸۲۱۸
آیت الله علما:

کمک های مردم به زلزله زدگان بی سابقه است

آیت الله علما کمک های مردم به زلزله زدگان را بی سابقه توصیف کرد و گفت: امید است وعده های رییس جمهور درباره اعطای وام و تسهیلات به حقیقت بپیوندد تا زلزله زدگان با بازسازی منازل خویش به زندگی عادی بازگردند.
آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه ظهر امروز در نشست پیگیری مسائل و مشکلات زلزله زدگان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان ایلام، آیت الله محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری و استانداران کرمانشاه و ایلام برگزار شد ابراز داشت: خوشبختانه کمک های بی سابقه مردم از سراسر کشور در حال ارسال به مناطق زلزله زده است.

آیت الله علما تأکید کرد: از ساعات اولیه وقوع حادثه زلزله، همه مسؤولان برای کمک به زلزله زدگان حضور یافتند و امید است این تلاش ها و خدمات تداوم داشته باشد زیرا با توجه به در پیش بودن فصل زمستان، مسائل و مشکلات اصلی زلزله زدگان همچنان مطرح است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: غصه و درد زلزله زدگان که عزیزان، اموال و زندگی و دام های خود را از دست داده اند قابل وصف و درک نیست اما ابراز همدردی مسؤولان و کمک های مردمی التیام بخش دردها و رنج های آنها است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: با وجود اینکه وسعت و گستردگی زلزله کرمانشاه، از زلزله بم بیشتر بود اما خوشبختانه شمار جانباختگان کمتری داشت.

وی در ادامه بیان داشت: با توجه به تلاش مسؤولان امید است هر چه زودتر نظم و امنیت در منطقه زلزله زده فراهم شود تا قدری از آلام و دردهای زلزله زدگان کاسته شود.

آیت الله علما مطرح کرد: امید است وعده های رییس جمهور محترم در نشست ستاد بحران استان در خصوص اعطای وام و تسهیلات به زلزله زدگان به حقیقت بپیوندد تا زلزله زدگان با بازسازی منازل خویش به زندگی عادی بازگردند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه زلزله گفت: امید است با خدمت رسانی و همدردی مردم و مسؤولان، روال عادی زندگی به منطقه بازگشته و آلام زلزله زدگان تا حدودی تسکین یابد./8571/پ202/ب1

ارسال نظرات