۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۳۸۲۲۳
در حاشیه هیات دولت مطرح شد؛

واکنش واعظی به برخی تغییرات در هیأت دولت

رییس دفتر رییس جمهور، مذاکره بین روحانی و لاریجانی برسر تغییرات در ساختار دولت را تایید ولی اعلام کرد که هنوز توافقی حاصل نشده است.
واعظی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که آیا توافقی میان دولت و مجلس برای تغییر ساختار دولت انجام شده است یا خیر گفت: اینکه درباره این موضوع بین رییس مجلس و رییس جمهور سخنی رد و بدل شده باشد امری طبیعی است ولی توافقی حاصل نشده است.

وی ادامه داد: عدم این توافق هم به خاطر این است که این موضوع باید بین نمایندگان مجلس نیز مطرح شود و اظهارات آنها را هم بشنویم، بنابراین توافق بین رییس جمهور و رییس مجلس معنایی ندارد، تفاهم بین آنها بر این مبنا است که کارها بر چه منوالی انجام شود زیرا تصمیم نهایی از سوی مجلس گرفته می شود.

واعظی در مورد ارائه گزارش‌هایی در خصوص نابسامانی در توزیع موارد ضروری به زلزله‌زدگان غرب کشور و صحت آن نیز تصریح کرد: ستاد بحران کشور برای کاهش نابسامانی‌ها هر روز جلسه‌ای را دارد و در این خصوص رییس جمهور موافقت کردند که رحمانی فضلی به جای حضور در هیات دولت جلسات ستاد بحران را تشکیل دهند.

رییس دفتر رییس جمهور یادآور شد: مشکلی که در جلسه دیروز هیات دولت در سفر به کرمانشاه با آن مواجه شدیم موضوع تامین امنیت و اطلاع رسانی به همه نقاط زلزله زده و ایجاد هماهنگی میان دستگاه های مختلف بود، برای این موضوع در هیات دولت تصمیماتی اتخاذ شد.

وی افزود: امروز در کرمانشاه یک همبستگی کامل میان مردم و دستگاه‌های مختلف وجود دارد و این موضوع به هیچ‌وجه ارتباطی با ستاد بحران و مسائل مربوط به زلزله ندارد، در اصل همه تمام امکانات خود را برای کمک به هموطنانشان بسیج کرده‌اند./816/۲۰۲/ح

ارسال نظرات