۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۳۸۵۷۲
امام جمعه خرم آباد:

حفظ روحیه مقاومت اسلامی خنثی کننده هجمه های دشمن است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به مقاومت اسلامی گفت: برای مقابله با توطئه های دشمن باید سیاست های پیامبر(ص) را دنبال و با حفظ و تقویت روحیه مقاومت اسلامی دسیسه های دشمن را خنثی کرد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ۲۸ صفر سالروز رحلت نبی مکرم اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) گفت: پیامبر مکرم اسلام وقتی حکومت اسلامی را تشکیل داد برای اداره جامعه اسلامی سیاست هایی را دنبال کرد و امروز اجرای این سیاست ها ضروری است.

وی با اشاره به اینکه سیاست پیامبر گرامی اسلام حفظ وحدت اسلامی بود، افزود: دومین سیاست پیامبر گرامی اسلام حفظ روحیه مقاومت و ایستادگی امت اسلامی در برابر مثلث شوم مشرکان، یهودیان و منافقان بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه دنبال کردن سیاست های پیامبر(ص) در جامعه امروز ضروری است، عنوان داشت: پیامبر(ص) پیمان های متعددی گرفت تا وحدت اسلامی خدشه دار نشود و برای اینکه روحیه مقاومت اسلامی حفظ شود و مسلمانان تضعیف نشوند و ید واحده باشند، تلاش فراوانی انجام داد.

اصلاح سبک زندگی لازمه مقابله با سبک زندگی غربی است

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به اینکه از دیگر سیاست های پیامبر اسلام اصلاح سبک زندگی مردم بود، یادآور شد: امروز نیز با پیروی از سیره و سنت پیامبر اسلام که مردم را به سوی تمدن اسلامی دعوت کرد، با نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی باید جلوی سبک زندی غربی گرفته شود.

وی در ادامه توطئه غربی عربی علیه مقاومت اسلامی اشاره کرد و عنوان داشت: دشمنان در این توطئه به دنبال افزایش فشار بر ایران و تحت فشار قرار دادن حزب الله لبنان هستند.

توطئه غربی عربی با محوریت عربستان دنبال می شود

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه توطئه غربی عربی به شدت و با محوریت عربستان دنبال می شود، گفت: در این توطئه متحجران بدبخت عربستان به دنبال این هستند که زیرسلطه آمریکا نفس بکشند.

وی با اشاره به اینکه عربستان بزرگترین جنایت را انجام می دهد، بمباران هوایی یمن را انجام می دهد و نسل کشی می کند؛ سازمان های جهانی باید جلوی این اقدامات را بگیرد، یادآور شد: داعش در عراق و سوریه شکست خورده و پا به فرار گذاشته است و توطئه اقلیم کردستان با یک سفر سردار سلیمانی خنثی شد.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت: دشمنان حالا به صورت مستقیم وارد میدان شده اند و نخست وزیر لبنان را بردند و وادار به استعفا کردند.

وی با اشاره به اینکه وزیر امور خارجه ناپخته، نااهل و سبک مغز عربستان اعلام می کند که صبر ما دیگر به پایان رسیده و نمی توانیم ایران را تحمل کنیم، افزود: تو خیلی کوچکتر از آنی که جلوی ایران قد علم کنی.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی  در ادامه عنوان کرد: هرگونه اقدام عربستان علیه ایران و لبنان باعث نابودی عربستان و آل سعود می شود.

مقاومت و ولایتمداری مهم ترین درس وقایع تاریخ است

امام جمعه خرم آباد با اشاره به سالروز آزادسازی سوسنگرد بیان داشت: مهم ترین درسی که می توان از این حوادث تاریخ گرفت، درس مقاومت و ولایتمداری است./9459/پ۲۰۱/ب۲

ارسال نظرات